30 درصد دیگر سهام عدالت در عید غدیر آزاد می گردد

به گزارش هدا بلاگ، رئیس سازمان بورس گفت: کسانی که روش مستقیم را در آزاد سازی سهام عدالت انتخاب کردند می توانند بعد از عید غدیرخم علاوه بر 30 درصد قبلی، برای 30 درصد دیگر و در مجموع 60 درصد، حق فروش داشته باشند.

30 درصد دیگر سهام عدالت در عید غدیر آزاد می گردد

حسن قالیباف اصل اضافه کرد: براساس آیین نامه سهام عدالت که امروز نهایی شد و برای ابلاغ به مراجع ذیربط به امضای اعضای شورای عالی بورس رسید، مقرر شد کسانی که روش مستقیم را در آزاد سازی سهام عدالت انتخاب کردند بتوانند بعد از عید غدیرخم علاوه بر 30 درصد قبلی، برای 30 درصد دیگر و در مجموع 60 درصد، حق فروش داشته باشند.

رئیس سازمان بورس گفت: در روش غیرمستقیم آزاد سازی سهام عدالت که شرکت های سرمایه گذاری استانی در آن دخیل هستند، پذیرش این شرکت ها از اواسط مرداد در بورس تهران شروع می گردد و آن ها نیز بعد از عید غدیر می توانند در مجموع 60 درصد سهام خود را به فروش برسانند.

وی همچنین گفت: در جلسه امروز مقرر شد سهام شرکت های سرمایه گذاری استانی بازار گردانی گردد تا قیمت آن ها کمتر از 98 درصد خالص ارزش دارایی های شرکت های سرمایه گذاری در بورس یا همان (NAV) نباشد.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1220

به "30 درصد دیگر سهام عدالت در عید غدیر آزاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 درصد دیگر سهام عدالت در عید غدیر آزاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید