یک فوتی و 5 مصدوم در پی برخورد پراید و پژو در محور یاسوج- اصفهان

به گزارش هدا بلاگ، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از مصدومیت 6 نفر در پی برخورد پژو و پراید خبر داد.

یک فوتی و 5 مصدوم در پی برخورد پراید و پژو در محور یاسوج- اصفهان

محسن جلیلدر گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: حدود ساعت 19 و 2 دقیقه عصر روز سه شنبه، 26 فروردین ماه 99 یک دستگاه پژو405 با یک دستگاه پراید در محور یاسوج- اصفهان محدوده پل تلگاهبرخورد کرد که 6 مصدوم در پی داشت و حال دو نفر از مصدومین شرایط وخیم گزارش شد.

وی اظهارکرد: مصدومان این تصادف رانندگی پس از اقدامات اولیه درمانی با 4 دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شدند.

همچنین سرهنگ بهنام ویسی پور، رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این تصادف بین دو خودرو پراید که به سمت پاتاوه و پژو 405 با 5 نفر سرنشین به سمت یاسوج در حرکت بود، بین روستای تلگاه و کریک رخ داد.

وی در خصوص علت این تصادف رانندگی افزود: علت تصادف بی احتیاطی سواری پراید بعلت رعایت نکردن حق تقدم در حین گردش بوده است.

گفتنی است براساس گزارش روابط عمومی اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد، پس از انتقال مصدومان به بیمارستان یکی از مصدومان که 28 سال سن داشت، بعلت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 452

به "یک فوتی و 5 مصدوم در پی برخورد پراید و پژو در محور یاسوج- اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک فوتی و 5 مصدوم در پی برخورد پراید و پژو در محور یاسوج- اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید