یحیی همچنان پیگیر بازگشت مهاجم خارجی پرسپولیس

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، کریستین اوساگونا که با تعطیلی رقابت های لیگ برتر فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا به زادگاه خود نیجریه بازگشت همچنان در این کشور به سر می برد. این در حالی است که رقابت های فوتبال باشگاهی ایران از هشتم تیر ماه شروع شده است اما سرخپوشان بدون حضور مهاجم خارجی خود به میدان می فرایند.

یحیی همچنان پیگیر بازگشت مهاجم خارجی پرسپولیس

پرسپولیس که در غیاب اوساگونا به یکه تازی خود در لیگ برتر ایران ادامه داده و در آستانه کسب چهارمین قهرمانی متوالی خود است با مشکل کمبود مهاجم روبرو است. همین امر باعث شد یحیی گل محمدی سرمربی این تیم در جلسه هفته گذشته خود با مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه، پیگیر شرایط این مهاجم خارجی گردد.

گل محمدی در حالی نسبت به عدم بازگشت مهاجم خود ناراضی است که تقریبا بیشتر تیم های لیگ فزونی توانستند شرایط سفر بازیکنان خارجی خود به ایران را فراهم نمایند.

سرمربی پرسپولیس از رسول پناه قول گرفت که این بازیکن را قبل از اتمام بازی های لیگ برتر در تمرینات پرسپولیس ببیند تا بتواند این تیم را در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از 24 شهریورماه بصورت متمرکز در کشور قطر برگزار می گردد که تیم های پرسپولیس، استقلال تهران، سپاهان اصفهان و شهرخودرو مشهد نمایندگان ایران را در این دور از مسابقات تشکیل می دهند.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1185

به "یحیی همچنان پیگیر بازگشت مهاجم خارجی پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی همچنان پیگیر بازگشت مهاجم خارجی پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید