کلوپ به جمع معترضان به قوانین لیگ برتر اضافه شد

به گزارش هدا بلاگ، سرمربی لیورپول از پیشنهاد توماس توخل برای 5 تعویض در بازی های بعدی لیگ برتر حمایت کرد.

کلوپ به جمع معترضان به قوانین لیگ برتر اضافه شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ساکرنت، پس از آغاز مجدد لیگ در ژوئن 2020 پس از یک وقفه سه ماهه به علت همه گیری کرونا، باشگاه ها مجاز به استفاده از 5 تعویض بودند با این حال در فصل جاری بار دیگر قانون 3 تعویض اجرایی شده است که باعث اعتراض سرمربی ها شده است.

یورگن کلوپ گفت: یک بازیکن درجه یک در انگلیس حدود 38 بازی لیگ برتر و احتمالا دو رقابت جام حذفی انجام می دهد، بنابراین شاید با احتساب جام اتحادیه 43 بازی گردد. بازی های بین المللی هم هست. چون تقریبا همه از آن ها برای تیم های ملی خود بازی می نمایند و به این لیست باید بازی های لیگ قهرمانان را نیز افزود. تعداد بازی ها بسیار زیاد است و خطر مصدومیت بازیکنان را تهدید می نماید. ما باید آن را تغییر دهیم، اما این به لیگ برتر بستگی دارد که خودشان این تصمیم را بگیرند، اما آن ها نمی توانند این تصمیم را بگیرند، زیرا شما به رای باشگاه های دیگر احتیاج دارید، بنابراین من شانس واقعی برای تغییر آن نمی بینم. تیم هایی مثل برنلی که در لیگ قهرمانان نیستند و بازیکنان شان در تیم های ملی حضور ندارند، احتیاج زیادی به قانون 5 تعویض ندارند و بنابراین مخالفت می نمایند.

برندان راجرز، سرمربی لسترسیتی نیز پیش از سفر لیورپول به استادیوم کینگ پاور در روز سه شنبه، برنامه لیگ برتر را مسخره خواند.

به گزارش خبرنگاران، نوع تازه اُمیکرون ویروس کرونا در حال حاضر در انگلیس بیداد می نماید. بسیاری از بازی ها لغو شدند. در همین رابطه سرمربی آلمانی لیورپول که با این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد گفت: پنج تعویض به علت کووید ایجاد شد. اکنون ما کاملاً درگیر همه گیری کرونا هستیم و بازی ها برای بعضی تیم ها به تعویق می افتد و برای بعضی دیگر نه. سه تعویض یک نقطه ضعف بزرگ است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3455

به "کلوپ به جمع معترضان به قوانین لیگ برتر اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ به جمع معترضان به قوانین لیگ برتر اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید