کرونا یک قهرمان را از حضور در مسابقات منصرف کرد

به گزارش هدا بلاگ، اشلی بارتی، بانوی شماره یک تنیس جهان امروز (پنجشنبه) گفت به خاطر ترس از ویروس کرونا در اپن آمریکا (دومین گرند اسلم این فصل) شرکت نمی کند.

کرونا یک قهرمان را از حضور در مسابقات منصرف کرد

تنیسور استرالیایی گفت: تیم من و خودم تصمیم گرفتیم نه در رقابت های سینسیناتی و نه اپن آمریکا شرکت کنیم. هر دو تورنمنت را دوست دارم و به همین خاطر چنین تصمیمی برایم سخت بود. با این حال ریسک زیادی در رابطه با ویروس کرونا وجود دارد. احساس راحتی نمی کنم که تیم و خودم را در چنین شرایطی قرار دهم.

قهرمان آخرین دوره رولان گاروس همچنین درباره بازی های پاریس (سومین گرند اسلم این فصل) صحبت کرد و گفت: درباره حضورم در رولان گاروس و دیگر رقابت های اروپایی تصمیم گیری خواهم کرد.

بارتی نخستین غایب بزرگ اپن آمریکا خواهد بود. این بازی ها از بیست و هشتم آگوست (7 شهریور) در نیویورک آغاز خواهد شد، جایی که بیش از دیگر شهرهای آمریکا بیشترین ضربه را از بحران کرونا خورده است. تا به امروز بیش از 150 هزار نفر به خاطر کووید 19 در این کشور جان باخته اند.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1234

به "کرونا یک قهرمان را از حضور در مسابقات منصرف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا یک قهرمان را از حضور در مسابقات منصرف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید