چهاردهمین کنفرانس تحقیق در عملیات در دانشگاه سجاد مشهد برگزار می شود

به گزارش هدا بلاگ، چهاردهمین کنفرانس بین المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات در دانشگاه سجاد مشهد 27 تا 29 مهر برگزار می شود.

چهاردهمین کنفرانس تحقیق در عملیات در دانشگاه سجاد مشهد برگزار می شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، چهاردهمین کنفرانس بین المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات در دانشگاه سجاد مشهد برگزار می شود.

برگزاری این کنفرانس در 27 تا 29 مهر امسال برنامه ریزی شده و قرار است بزرگترین و معتبرترین کنفرانس عملی در حوزه تحقیق در عملیات باشد.

این کنفرانس در محور های بهینه سازی خطی و غیرخطی، ترکیباتی، عددی، مدیریت پروژه و زمان بندی، روش های ابتکاری و فراابتکاری، زنجیره تأمین و لجستیک، کاربرد های تحقیق در عملیات در صنایع دفاعی، نظامی، انرژی و پزشکی، بهینه سازی در شرایط عدم قطعیت، کنترل بهینه و کاربرد های آن، مکان یابی و تخصیص، مدل سازی مالی و ریسک، تحلیل پوششی داده ها، بهینه سازی معکوس، بهینه مبتنی بر شبیه سازی و ... عنوان شده است.

مهلت ارسال مقالات به این کنفرانس 15 تیر امسال است و در حاشیه آن کارگاه های آموزشی، نمایشگاه و نشست های تخصصی، مسابقات و چالش های علمی و صنعتی برگزار می شود.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2853

به "چهاردهمین کنفرانس تحقیق در عملیات در دانشگاه سجاد مشهد برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهاردهمین کنفرانس تحقیق در عملیات در دانشگاه سجاد مشهد برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید