چمنیان: مشکل بازی های خانگی تراکتور باید حل گردد، تیم احتیاج به تقویت دارد

به گزارش هدا بلاگ، مربی تراکتور تبریز گفت: در بازی های خانگی دچار مشکل هستیم که باید حل گردد.

چمنیان: مشکل بازی های خانگی تراکتور باید حل گردد، تیم احتیاج به تقویت دارد

به گزارش خبرنگاران، عباس چمنیان پس از شکست یک بر صفر تراکتور تبریز مقابل پرسپولیس گفت: از تمام طرفداران تراکتور بابت نتیجه امروز صمیمانه عذرخواهی می کنم. ما در بازی های خانگی دچار مشکل هستیم که باید حل گردد.

وی اضافه کرد: گفته بودیم که امروز روزی است که اگر اشتباه کنیم و مسئولیت مان را انجام ندهیم، دچار مشکل می شویم. روی یارگیری تأکید نموده بودیم و بازیکنان ما روی تک تک بازیکنان پرسپولیس در ضربات ایستگاهی مسئولیت داشتند، اما یک لحظه از سیدجلال حسینی غفلت کردیم و گل خوردیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور اعلام نمود: اگر قبل از گل پرسپولیس، حمزاوی آن موقعیت را تبدیل به گل نموده بود، شرایط بازی فرق می کرد. بعد از گل پرسپولیس هم مسلم بود که وقتی ما دنبال جبران گل خورده باشیم، پرسپولیس بتواند روی ضد حملات موقعیت های بیشتری داشته باشد. با این حال قبل از گل پرسپولیس بازی متعادلی را شاهد بودیم. همانطور که می دانید بضاعت ما همین است و نزدیک به نیم فصل هستیم و باید تیم را تقویت کنیم. روی نیمکت بازیکنی نداشتیم و اشکان دژاگه بود که او هم صد درصد آماده نبود و با مصدومیت کار می نماید.

چمنیان در پاسخ به این سؤال که چرا مسعود شجاعی به عنوان مسئول فنی تیم جوابگوی رسانه ها نیست و این در حالی است که بدترین تراکتور تاریخ را مشاهده می کنیم و این تیم خوب بازی نمی نماید، گفت: شجاعی مدرک مربیگری ندارد و با توجه به قوانین سازمان لیگ نمی تواند در نشست خبری شرکت کند و من به نمایندگی از کادرفنی و شجاعی در نشست خبری شرکت می کنم. او از هفته پنجم به بعد تیم را قبول نموده و در بستن و آماده سازی تیم نقشی نداشته است.

وی ادامه داد: این کار سختی است و شجاعی در شرایط خاصی مسئولیت فنی تیم را به عهده گرفت به این دلیل که زمان مناسبی نبود، این صحبت درست است و تراکتور نوسان داشته، اما بازی های خوبی هم داشته ایم. در نیم فصل باید تیم تقویت گردد و با کار روی نقاط تاکتیکی تیم باید این نوسان را برطرف کنیم. گاهی اوقات تیم عملکرد خوبی دارد و گاهی نه که اگر بتوانیم مسائل را برطرف کنیم و به ثبات برسیم، این نوسان از بین می رود و شرایط بهتر می گردد.

چمنیان در خصوص اینکه مشکل تراکتور چیست و آیا این تیم نمی تواند از موقعیت ها استفاده کند یا مشکل اصلی ایجاد موقعیت گلزنی است، گفت: این مسئله که از فرصت ها استفاده نکردیم را صحیح می دانم. نه فقط در این ملاقات، در بازی با آلومینیوم هم این شرایط را تجربه کردیم. حمزاوی از نیم فصل فصل گذشته که به خدمت گرفته، فقط یک گل برای تراکتور به ثمر رسانده است و این نشان می دهد مهاجم خارجی که برای گلزنی جذب شده هم نتوانسته در تمام نمایندگی به تیم یاری کند. چند بازی از او استفاده نکردیم و هم در ملاقات امروز و بازی با آلومینیوم از او استفاده کردیم و این فرصت را داشت که به تیم یاری کند، او نتوانست در تمام نمایندگی به تیم یاری کند.

مربی تیم فوتبال تراکتور اعلام نمود: به جز محمد عباس زاده، دیگر مهاجمان ما نتوانستند در تمام نمایندگی پیروز عمل نمایند. امروز هم تغییرات لازم را ایجاد کردیم، بضاعت تیم روی نیمکت را هم به زمین فرستادیم، اما در هر صورت شرایط بازی تغییر نکرد. در خصوص ایجاد موقعیت هم که می گویید، درست است و گاهی وقت ها علیرغم داد و فریاد از روی نیمکت، شاید بازیکنان ما تمرکز لازم را ندارند و از پس دستورات تاکتیکی بر نمی آیند. شاید این مسئله را بتوانیم با جذب بازیکن در نیم فصل و تغییرات تاکتیکی حل کنیم.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2376

به "چمنیان: مشکل بازی های خانگی تراکتور باید حل گردد، تیم احتیاج به تقویت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمنیان: مشکل بازی های خانگی تراکتور باید حل گردد، تیم احتیاج به تقویت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید