پلوسی: اگر اعضای کنگره در حمله اخیر دست داشته اند باید تحت تعقیب قرار گیرند

به گزارش هدا بلاگ، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بر این باور است که اگر ثابت گردد اعضای کنگره در حمله 6 ژانویه هواداران ترامپ به ساختمان کنگره دست داشته باشند، باید تحت تعقیب قضایی قرار بگیرند.

پلوسی: اگر اعضای کنگره در حمله اخیر دست داشته اند باید تحت تعقیب قرار گیرند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز آدینه گفت: اگر ثابت گردد که اعضای کنگره در حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره دست داشته و به مهاجمان یاری نموده اند، باید تحت تعقیب قضایی قرار بگیرند.

بر اساس این گزارش، پلوسی در یک کنفرانس خبری در پاسخ به این سئوال که آیا اقداماتی علیه نمایندگانی که شاید در حمله اخیر به ساختمان کنگره که منجر به مرگ حداقل 5 نفر شده است، اتخاذ خواهد شد، تاکید نمود: اگر در واقع اثبات گردد که اعضای کنگره در این فتنه و یورش دست داشته اند، اگر به این جرائم یاری نموده باشند، باید اقداماتی فراتر از کنگره اتخاذ گردد، آن ها باید به خاطر این اقدامات تحت تعقیب قرار بگیرند.

این در حالی است که میکی شریل نماینده دموکرات بعضی جمهوریخواهان را به تحریک هواداران ترامپ برای حمله به ساختمان کنگره متهم نموده و گفته است که بعضی جمهوریخواهان، رهبری و راهنمایی گروه هایی را بر عهده داشته اند که یک روز قبل از حمله به ساختمان کنگره قصد سفر به واشنگتن را داشتند.

بیش از 30 دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از مقام های امنیتی و پلیس کنگره خواسته اند تا اطلاعات درباره اینکه چه کسانی یک روز قبل از حمله به ساختمان کنگره در آنجا حضور داشته اند، ارائه نمایند.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2277

به "پلوسی: اگر اعضای کنگره در حمله اخیر دست داشته اند باید تحت تعقیب قرار گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلوسی: اگر اعضای کنگره در حمله اخیر دست داشته اند باید تحت تعقیب قرار گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید