هیچ کدام از پاکبانان ارومیه به کرونا مبتلا نشده اند

به گزارش هدا بلاگ، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: تا به امروز هیچ کدام از 880 پاکبان سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه به کرونا مبتلا نشده اند.

هیچ کدام از پاکبانان ارومیه به کرونا مبتلا نشده اند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، احد یوسفی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در استان آذربایجان غربی در گفت وگو با خبرنگاران درخصوص اقدامات اجرا شده توسط سازمان اظهار کرد: از همان روزهای ابتدایی مقابله با ویروس کرونا پاکبانان سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند و به صورت شبانه روزی در امر ضدعفونی شهر فعالیت می نمایند.

وی ادامه داد: با اینکه پاکبانان در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند اما با رعایت مسائل بهداشتی و توزیع اقلام بهداشتی مورد احتیاج در بین شان، خوشبختانه تا کنون هیچ یک از این عزیزان به کرونا مبتلا نشده اند و در سلامت کامل به سر می برند.

یوسفی گفت: همه پسماندها با شرایط خاص دفع می شوند و محل ویژه ای برای دفع زباله های بیمارستانی در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه توضیح داد: ایستگاه میانی جمع آوری پسماند و همه ماشین آلات به صورت روزانه ضدعفونی می شوند و این در حالی است که ناوگان جمع آوری پسماندهای پزشکی از بیمارستان های مخصوص کرونا نیز افزایش یافته است.

یوسفی اضافه کرد: عملیات سمپاشی و ضد عفونی کردن سطح شهر، باکس های زباله، زیر باکس ها، خودروهای حامل زباله و مرکز دفن زباله به صورت مداوم در حال اجراست.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 422

به "هیچ کدام از پاکبانان ارومیه به کرونا مبتلا نشده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ کدام از پاکبانان ارومیه به کرونا مبتلا نشده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید