هشدار پلیس به فعالیت سینما ها در روز های اوج کرونا

به گزارش هدا بلاگ، روزانه رکورد های جدیدی از کرونا به ثبت می رسد و در آخرین گزارش ها تهران هم به شرایط قرمز رسیده است، اما دراین میان دیگر خبری از محدودیت هایی که در ابتدای سال گفته شده بود، نیست، حتی محدودیت هایی که در سخنان اخیر مسئولان هم اعلام شده بود، چندان مورد توجه قرار نگرفته است، یکی از این محدودیت ها پیرامون فعالیت سینما ها بود، موضوعی که معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران عظیم نسبت به آن هشدار داده است.

هشدار پلیس به فعالیت سینما ها در روز های اوج کرونا

به گزارش ایسنا؛ سرهنگ نادر مرادی درباره فعالیت سینما ها در روز های اوج کرونا گفت: برابر دستورالعمل صادره یکسری از مشاغل و صنوف پرریسک اجازه فعالیت در دوران شیوع کرونا را ندارند که سینما ها نیز یکی از آن ها هستند و نباید فعالیت نمایند.

وی درباره بلیت فروشی بعضی از سینما ها نیز اظهارکرد: ما نامه ای هم به بخش مربوطه در وزارت ارشاد فرستاده ایم و نسبت به این موضوع هشدار و تذکر داده ایم. امیدوارم وزارت ارشاد نسبت به این موضوع ورود کند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران عظیم با بیان اینکه پلیس با هرگونه موارد تخلف و بی توجهی اماکن عمومی به مصوبات ستادملی مقابله با کرونا برخورد خواهد نمود، گفت: هشدار پلیس به مسئولان واحد های صنفی پر ریسک و امکان عمومی این است که حتما مصوبات ستادملی مقابله با کرونا را رعایت نمایند، در غیر اینصورت با موارد تخلف برخورد خواهد شد. در این مورد نیز امیدواریم که وزارت ارشاد اقدامات مربوطه را انجام دهد.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1246

به "هشدار پلیس به فعالیت سینما ها در روز های اوج کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار پلیس به فعالیت سینما ها در روز های اوج کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید