نمونه های زیبا از مدل های کابینت سفید در دکوراسیون آشپزخانه

به گزارش هدا بلاگ، کابینت سفید برای دکوراسیون آشپزخانه با هر سبکی یکی از بهترین گزینه ها است و به راحتی با لوازم موجود در آشپزخانه سِت می گردد. البته دکوراسیون کلی خانه هم در انتخاب کابینت های آشپزخانه نقش مشخص کننده ایی دارد اما از همان جایی که رنگ سفید راحت ترین و مطمئن ترین رنگ برای هر خانه ایی محسوب می گردد در خصوص کابینت های سفید هم این مورد حکم فرماست. کابینت سفید برای آشپزخانه های کوچک بسیار مناسب هستند به این خاطر که فضای آشپزخانه را عظیم تر نشان می دهد. اگر آشپزخانه شما نورگیری مناسبی داشته باشد با روشن شدن فضا، آشپزخانه عظیم تر جلوه خواهد نمود. ترکیب نور آفتاب با کابینتهای سفید فضایی شگفت انگیر بوجود می آورد که هر فردی از بودن در آن احساس آرامش و شادی می نماید. البته در کابینت های سبک کلاسیک و چوبی کابینت سفید، آن تاثیر و چشم گیری لازم را ندارند، در نتیجه بهتر است کابینت های سبک کلاسیک چوبی به همان طرح چوب کمرنگ یا پر رنگ باشند تا نهایت تاثیر گذاری خود را در دکوراسیون آشپزخانه بگذارند.اما در خصوص مدل کابینت های مدرن بخصوص نمونه های هایگلاس رنگ سفید بی شک یکی از بهترین گزینه ها است و در نشان دادن چهره مدرن آشپزخانه نهایت تاثیر گذاری را دارند. مدل کابینت سفید مدرن بیشتر حس سادگی و مینیمالستی در ذات خود را بنمایش می گذارند که از نکات برجسته هر کابینت مدرنی است.

نمونه های زیبا از مدل های کابینت سفید در دکوراسیون آشپزخانه

کابینت سفید در نمونه های هایگلاس سطوح براق خود را بخوبی بنمایش می گذراند و در صورت نورپردازی صحیح در آشپزخانه خود به دلیل خاصیت بازتابندگی و منعکس کنندگی به منبع نور در آشپزخانه تبدیل می شوند و آنرا روشن تر جلوه می دهند. در انتخاب کابینت باید از جنس های باکیفیت استفاده کرد تا برای تمیز کردن لک ها و کثیفی های روی کابینت مسئله ای نداشته باشید و در نظافت های پیاپی ایرادی در بدنه کابینت بوجود نیاید . در شکل های زیر نمونه ایی از منحصر بفردترین مدل های کابینت سفید را مشاهده می کنید.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: اتاق
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1720

به "نمونه های زیبا از مدل های کابینت سفید در دکوراسیون آشپزخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمونه های زیبا از مدل های کابینت سفید در دکوراسیون آشپزخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید