نظام پرداخت ها بر اساس کارسنجی صورت می گیرد

به گزارش هدا بلاگ، خبرنگاران/سمنان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: رسیدگی به دغدغه های کارکنان بایستی بازنگری در نظام پرداخت بر اساس کارسنجی صورت پذیرد که این مهم در دستور کار دفتر برنامه ریزی قرار گرفته است.

نظام پرداخت ها بر اساس کارسنجی صورت می گیرد

فاطمه منصوری، در حاشیه بازدید از بخش بیارجمند شهرستان شاهرود و در نشستی با مسئولان این بخش اظهار کرد: بخشداری های استان و از جمله بخش بیارجمند به دلیل وسعت فضای تحت پوشش و پراکندگی جغرافیایی نیاز به تقویت بیشتری دارند.

وی به برخی مسائل زیرساختی در شرق استان پرداخت و گفت: در راستای رفع نیازها و بهبود زیرساخت ها در این بخش تا حد ممکن پیگیری لازم به عمل خواهد آمد.

معاون استاندار سمنان با تاکید بر عدم امکان تغییر تشکیلات در شرایط فعلی، از جذب نیروی انسانی در واحد عمرانی بخشداری طی مراحل آزمون استخدامی خبر داد.

وی با بیان اینکه فعلاً مجوزی برای ارتقای پست ها صادر نمی شود، گفت: با وجود این شرایط می بایست در شغلی که تصدی آن را بر عهده داریم متعهدانه و با علاقه به مردم خدمت رسانی کرد زیرا بخشداری ها محل رجوع مردم و نماینده دولت در هر بخش هستند از سوی دیگر برای رسیدگی به دغدغه های کارکنان بایستی بازنگری در نظام پرداخت بر اساس کارسنجی صورت پذیرد که این مهم در دستور کار دفتر برنامه ریزی واقع شده است.

منصوری به ظرفیت ها و مزیت های بخش بیارجمند اشاره کرد و ضمن تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی گفت: شناسایی،جذب و هدایت سرمایه گذران بومی و غیر بومی به رونق بخشی و توسعه در این بخش کمک می کند.

وی همچنین بر ضرورت حمایت از دانشگاه علمی و کاربردی در راستای گسترش حرفه های متناسب با نیاز اقتصادی در منطقه بیارجمند تاکید کرد.

فاطمه منصوری همچنین در نشست با کارکنان فرمانداری شهرستان شاهرود با بیان اینکه مشارکت بیشتر در تصمیم سازی ها از طریق شورای مشورتی کارکنان نیاز است، تاکید کرد: شاهرود دارای ظرفیت ها و مزیت های گوناگون علمی فرهنگی و اقتصادی در بخش های کشاورزی ، صنعتی و گردشگری است که پتانسیل مهم توسعه هستند

وی با بیان اینکه در کنار تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها باید دانست که انسان محور توسعه است، تاکید کرد: تا انسان نخواهد هیچ تغییر و تحول و پیشرفتی اتفاق نخواهد افتاد.اگر انسان بخواهد به سمت توسعه و پیشرفت حرکت کند و اگر این روحیه و انگیزه وجود نداشته باشد تمام اسباب و لوازم هم که فراهم باشد حرکت نخواهد کرد.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه منابع انسانی به واقع سرمایه انسانی است اعلام نمود: اگر این سرمایه کنشگری و فعال بودن را جایگزین صرف واکنشگری و منفعل بودن نماید یقینا در بهبود شرایط خود و جامعه ای که در آن زندگی می کند نقش حائز اهمیتی را ایفا خواهد کرد.

منصوری افزود: امسال در شرایط سخت تری به لحاظ اقتصادی و پیامدهای ناشی از تحریم ها و شیوع ویروس کرونا قرار گرفتیم و شما به درستی اشراف دارید که همکاران وزارت کشور در مدیریت تمامی بحران ها و اتفاقات جریان ساز کشور نقشی عظیم دارند در نتیجه رسیدگی به مسائل و برنامه ریزی برای ارتقا مهارت ها و ظرفیت سازی نیروی انسانی از اهم برنامه ها محسوب می شود.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا با کارسنجی، متناسب با حجم فعالیت ها و تعداد نیروی انسانی مورد نیاز در کل مجموعه از دفاتر استانداری تا بخشداری ها و با شناسایی و اصلاح فرآیندها بازنگری تشکیلات و تهیه طرح پیشنهادی انجام دهیم تا در زمان مقتضی و در صورت صدور مجوز مورد بهره برداری قرار گیرد، گفت: ملاکی برای بازنگری در پرداخت ها متناسب با عملکرد نیز در نظر گرفته خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان ادامه داد: باید همواره از فرصت و زمانی که برای خدمت داریم نهایت بهره را ببریم و با تعهد و انگیره با توجه به ماموریت و رسالت وزارت کشور و نقش هماهنگ کننده و راهبرانه از موقعیتی که در آن قرار داریم برای پیشبرد اهداف متعالی و حل مسائل به نحو مطلوب استفاده کنیم.

منصوری با اشاره به لزوم تدوین نظام ارتقای کارکنان و برنامه ریزی برای آن؛ گفت: ارتقاء صرفا جا به جایی از پستی به پست بالاتر نیست چنانچه در همان سمت و جایگاهی که هستیم به دنبال به روز شدن مهارتها انجام روش های نوین انجام کار و یادگیری مستمر باشیم به نوعی دیگر ارتقاء یافته و از فرصت زندگی بهره برده ایم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با بیان اینکه شاهرود دارای ظرفیت های عظیم گردشگری و تولیدی و ... است، گفت: در کنار این ظرفیت ها، نیروی انسانی برای توسعه پایدار می بایست تقویت شود تا شاهد رشد و توسعه در سطح این شهرستان باشیم.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2215

به "نظام پرداخت ها بر اساس کارسنجی صورت می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظام پرداخت ها بر اساس کارسنجی صورت می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید