ملی پوشان اعزامی به مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا معرفی شدند

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات قهرمانی آسیا در سه بخش پومسه، پاراتکواندو و کیوروگی از 24 تا 28 خردادماه 1400 به میزبانی بیروت لبنان برگزار می گردد.

ملی پوشان اعزامی به مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا معرفی شدند

برهمین اساس آرش فرهادیان رییس سازمان تیم های ملی، ترکیب تیم های ملی تکواندو در رقابت های قهرمانی آسیا و شرایط حضور مدال آوران جام ریاست فدراسیون جهانی در این رقابت ها را اظهار داشت.

آرمین هادی پور (58- کیلوگرم)، سروش احمدی (63- کیلوگرم)، میرهاشم حسینی (68- کیلوگرم)، امیرمحمد بخشی (74- کیلوگرم)، مهران برخورداری (80- کیلوگرم) و سجاد مردانی (87+ کیلوگرم) نفراتی هستند که در ترکیب تیم ملی تکواندو مردان قرار دارند.

تیم ملی تکواندو بانوان با ترکیب مهلا مومن زاده (49- کیلوگرم)، غزل سلطانی (53- کیلوگرم)، ناهید کیانی (57- کیلوگرم)، یلدا ولی نژاد (62- کیلوگرم)، ملیکا میرحسینی (73- کیلوگرم) و زهرا پوراسماعیل (73+ کیلوگرم) در رقابت های قهرمانی آسیا حضور پیدا می نماید.

مهدی پوررهنما، اصغر عزیزی، حامد حق شناس و مهدی بهرامی آذر در ترکیب تیم ملی پاراتکواندو مردان قرار دارند و فاطمه دودانگه، رایحه شهاب و مهتاب نبوی نیز به عنوان نمایندگان پاراتکواندو بانوان ایران در این رقابت ها شرکت می نمایند.

فرهادیان با اشاره به ورزشکارانی که سهمیه حضور در این رقابت ها را به وسیله مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی کسب نموده اند، گفت: در سومین دوره این رقابت ها که به میزبانی جزیره کیش برگزار گردید، 19 تکواندوکار در بخش مردان و 8 تکواندوکار در بخش زنان پیروز به تصاحب مدال شدند.

وی اضافه نمود: تکواندوکارانی که پیروز به کسب سهمیه شده اند می توانند علاوه بر نفرات اصلی با در نظر دریافت شرایطی در این رقابت ها شرکت نمایند؛ اگر در یک وزن، 2 یا 3 تکواندوکار حضور داشته باشند، ورزشکاری که مدال بالاتری گرفته باشد می تواند به همراه تیم اصلی در رقابت های آسیایی شرکت کند. چنانچه در یک وزن دو نفر مدال برنز کسب نموده باشند اولویت با تکواندوکاری است که به قهرمان باخته باشد و اگر به هر دلیلی نفرات برتر نخواهند از سهمیه خود استفاده نمایند نفر بعدی جایگزین می گردد.

رییس سازمان تیم های ملی تکواندو در سرانجام گفت: تکواندوکاران تنها در وزنی که سهمیه کسب نموده اند می توانند در مسابقات شرکت نمایند؛ ورزشکاران واجد شرایط باید در اسرع وقت به صورت کتبی آمادگی خود را برای حضور اعلام نمایند، فدراسیون تکواندو به منظور تسهیل حضور این نفرات شرایطی را در نظر گرفته است.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2860

به "ملی پوشان اعزامی به مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوشان اعزامی به مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید