ملانیا ترامپ: شوهرم فقط حرف نمی زند بلکه نتیجه کسب می نماید

به گزارش هدا بلاگ، ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا سه شنبه شب در سخنرانی خود برای شرکت کنندگان در گردهمایی حزب جمهوریخواه از عملکرد همسرش در جریان بحران شیوع ویروس جدید کرونا دفاع کرد.

ملانیا ترامپ: شوهرم فقط حرف نمی زند بلکه نتیجه کسب می نماید

عملکرد رئیس جمهوری ایالات متحده در قبال شیوع بیماری همه گیر کووید 19 طی ماههای گذشته مورد انتقاد زیادی نهاده شده بود. همسر 50 ساله دونالد ترامپ در سخنرانی خود تاکید نمود که همسرش برای سرانجام دادن به همه گیری کرونا تمام توان خود را به کار گرفته است.

ملانیا ترامپ در حالی بخش زیادی از سخنرانی خود را به شیوع بیماری کووید 19 اختصاص داد که در دیگر سخنرانی های ایراد شده در گردهمایی جمهوریخواهان به این موضوع کمتر اشاره شده بود. بانوی اول آمریکا احتمالا با ابراز همدردی با قربانیان ویروس جدید کرونا به دنبال تلطیف وجهه همسرش بود.

شیوع نوع جدید ویروس کرونا تا به امروز جان نزدیک به 180 هزار نفر را در ایالات متحده گفته است.

نیاز داریم که شوهرم چهار سال دیگر رئیس جمهور ما باشد. او یک سیاستمدار سنتی نیست. او فقط حرف نمی زند بلکه نتیجه کسب می نماید.

ملانیا ترامپ در سخنانش گفت: از ماه مارس زندگی ما به شکلی اساسی تغییر یافته است. [...] می دانم که بسیاری نگران هستند. می خواهم بدانید که شما در این نگرانی تنها نیستید.

وی اضافه کرد: ما نیاز داریم که شوهرم چهار سال دیگر رئیس جمهور ما باشد. او یک سیاستمدار سنتی نیست. او فقط حرف نمی زند بلکه نتیجه کسب می نماید.

محبوبیت دونالد ترامپ که در انتخابات روز سوم نوامبر (13 آبان) با جو بایدن، نامزد دموکراتها رقابت خواهد نمود از زمان شیوع بیماری همه گیر کووید 19 و پیامدهای مالی آن کاهش یافته است.

ملانیا ترامپ از زمان شروع دوران ریاست جمهوری همسرش حضور کمرنگی در عرصه سیاسی و رسانه ها داشت. به همین دلیل سخنرانی سه شنبه شب او مورد توجه زیادی نهاده شد.

انتشار تصاویری از ملانیا ترامپ که از دریافت دست همسرش در انظار عمومی خودداری می نماید طی چهار سال گذشته به دفعات سوال برانگیز شده بود.

انتقاد پسر ترامپ به رقیب انتخاباتی پدر: بایدن هیولای باتلاق است

اریک و تیفانی ترامپ، دو فرزند بزرگسال دونالد ترامپ از دیگر سخنرانان دومین روز گردهمایی جمهوریخواهان بودند. ملانیا ترامپ، سومین همسر رئیس جمهوری کنونی آمریکا است که 24 سال از او کوچکتر است. این زوج در سال 2005 ازدواج کردند و یک پسر 14 ساله دارند.

دونالد ترامپ قرار است پنجشنبه شب به طور رسمی ضمن پذیرش نامزدی حزب جمهوریخواه برای شرکت کنندگان در گردهمایی این حزب سخنرانی کند. چهل و پنجمین رئیس جمهوری ایالات متحده سه شنبه شب هنگام سخنرانی همسرش در کاخ سفید در میان حاضران نشسته بود. او همچنین در مراسم اعطای شهروندی آمریکا به چند مهاجر نیز شرکت کرد. تصاویر این مراسم در گردهمایی جمهوریخواهان پخش شد.

به نظر می رسد که هدف دونالد ترامپ از شرکت در مراسم اعطای شهروندی به مهاجران مقابله با تبلیغات اردوگاه رقیب مبنی بر مهاجرستیز بودن وی باشد. ، یورونیوز

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1426

به "ملانیا ترامپ: شوهرم فقط حرف نمی زند بلکه نتیجه کسب می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملانیا ترامپ: شوهرم فقط حرف نمی زند بلکه نتیجه کسب می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید