مذاکره سپاهان با رشید مظاهری

به گزارش هدا بلاگ، خبرنگاران: پیغام نیازمند دروازه بان جوان تیم ملی ایران و باشگاه سپاهان به طور رسمی به عضویت باشگاه پورتیموننزه پرتغال عایدی. این به آن معنی است که شایعات درباره او صحت داشت و سپاهان از همین حالا باید به فکر جانشین برای پیغام باشد.

مذاکره سپاهان با رشید مظاهری

به گزارش خبرنگاران، البته سپاهانی ها از مدت ها قبل مذاکرات را برای جانشینی نیازمند شروع نموده بودند و حتی شایعه شد با رقم بسیار بالایی در پی جذب علیرضا بیرانوند درواز بان اصلی تیم ملی ایران بوده اند. با رفتن بیرانوند به بواویشتا، اما عملا برنامه های آن ها در این زمینه بهم خورد.

با این وجود، اما سپاهان هنوز یک گزینه مجذوب کننده دارد؛ مسئولان این باشگاه با رشید مظاهری، دیگر دروازه بانی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد مذاکره نموده اند تا او را به اصفهان ببرند. رشید این روز ها در استقلال تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین شده و با درخششی که سیدحسین حسینی داشته بعید است به این راحتی ها فرصت حضور دوباره در ترکیب استقلال را به دست بیاورد.

از طرفی مسائل اقتصادی که باشگاه استقلال دارد، رشید و چندبازیکن دیگر را به این فکر انداخته که در صورت داشتن پیشنهادی بهتر، از استقلال جدا شوند. سپاهان از معدود تیم های ایرانی است که مسئله ای برای پرداخت دستمزد بازیکنانش ندارد و طبیعی است اگر مظاهری حس کند جایگاهش در استقلال تغییری نخواهد کرد، راهی اصفهان گردد.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3044

به "مذاکره سپاهان با رشید مظاهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکره سپاهان با رشید مظاهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید