مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) به ایلام سفر می نماید

به گزارش هدا بلاگ، علی هوشمند به خبرنگار خبرنگاراندر ایلام گفت: مرتضی سعیدی زاده مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری بین المللی امام رضا (ع) روز چهارشنبه 29 شهریور ماه به استان ایلام سفر خواهد نمود.

مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) به ایلام سفر می نماید

وی ادامه داد: این سفر با هدف بحث و آنالیز پیرامون برگزاری همایش بین المللی علمی پژوهشی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی خواهد بود.

وی ادامه داد: در این جلسه اعضای هیئت علمی همایش، رؤسای دانشگاه های ایلام، آزاد اسلامی، پیغام نور، رئیس صدا و سیمای مرکز ایلام و اعضای دبیرخانه همایش و هم چنین اصحاب رسانه استان حضور خواهند داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ادامه داد: به همت بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)، پژوهشگاه فرهنگ و هنر و ارتباطات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، مجوز ISC برای نمایه سازی همایش علمی پژوهشی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی اخذ شده است.

بر پایه این خبر جلسه هم اندیشی همایش بین الممللی علمی پژوهشی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی روز چهارشنبه 29 شهریورماه در ساعت 16:30 در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی ایلام برگزار خواهد شد.

به گزارش ایبنا بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) با مشارکت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسـلامی، پژوهشـگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با هدف تبیین مبانی، مفاهیم، نظریه ها و تحوّلات تاریخی حکمرانی اسلامی با تکیه بر عصر رضوی، توصیف و تبیین شاخص های حکمرانی اسلامی از منظر امام رضا(ع)، تبیین کارکرد مفهوم امامت در ماهیت و ساختار حکمرانی اسلامی، شناخت مؤلفه ها، روش و ابزارهای حکمرانی اسلامی با الهام از سیره و معارف رضوی و شناخت و تبیین اقتضائات و الزامات استقرار و استمرار حکمرانی اسلامی مبتنی بر آموزه های رضوی اولین همایش بین المللی علمی-پژوهشی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی را برگزار می نماید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 28 شهریور 1402 بروزرسانی: 28 شهریور 1402 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3722

به "مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) به ایلام سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) به ایلام سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید