مدافع استقلال در خطر قرار دریافت در لیست مازاد

به گزارش هدا بلاگ، سرمربی استقلال اصلا از عملکرد مدافع پرحاشیه تیمش رضایت ندارد.

مدافع استقلال در خطر قرار دریافت در لیست مازاد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرنگاران، تمرینات استقلال در حالی به طور منظم و پرفشار برگزار می گردد که فرهاد مجیدی در کوشش است به ترکیب ایده آلش برای ادامه فصل رسیده و در خصوص آینده بعضی از شاگردانش در تیم نیز تصمیم بگیرد.

سیاوش یزدانی یکی از بازیکنانی است که فرهاد مجیدی روی او زوم نموده تا تکلیفش را برای فصل آینده معین کند. این بازیکن یکی از خریدهای اسمی اما ناموفق استقلال در این فصل بود که بازی های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داد.

بعد از دوران تعطیلات هم یزدانی جزو ناآماده ترین نفرات تیمش بود و در بازی درون تیمی روز آدینه آبی پوشان هم این مسئله کاملا به چشم آمد. در این بازی یزدانی از سوی مجیدی از ابتدای نیمه دوم به بازی گرفته شد و در تا اواسط نیمه دوم یک پنالتی به حریف داد و یک اشتباه منجر به گل داشت.

عملکرد ضعیف یزدانی باعث شد مجیدی او را از ترکیب بیرون آورده و دفاع جوان جایگزینش کند. رفتاری که مجیدی به نوعی خواست به یزدانی بفهماند اصلا از عملکردش راضی نیست. آنچه معین است اگر یزدانی در بازی های باقی مانده لیگ به خودش نیاید و نتواند رضایت مجیدی را جلب کند فصل آینده در استقلال جایی نخواهد داشت.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 803

به "مدافع استقلال در خطر قرار دریافت در لیست مازاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع استقلال در خطر قرار دریافت در لیست مازاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید