مدارس با رعایت پروتکل بهداشتی امروز بازگشایی شد

به گزارش هدا بلاگ، خبرنگاران/مازندران معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: مدارس استان با توجه به تمهید مقدمات ضدعفونی و گندزدایی همزمان با سراسر کشور صبح امروز بازگشایی شده است.

مدارس با رعایت پروتکل بهداشتی امروز بازگشایی شد

اسفندیار نظری در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص بازگشایی مدارس استان مازندران اظهار کرد: براساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا مدارس سراسر کشور از 27 اردیبهشت ماه بازگشایی شد که این استان هم با توجه به تمهید مقدمات ضدعفونی و گندزدایی مدارس و برگزاری جلسات متعدد با مدیران و تشکیل شورای آموزش و پرورش در سطح شهرستان و مناطق همچنین با آمادگی که از قبل با مدیران مدارس اجرا شده بود، امروز همزمان در سراسر استان تمامی مدیران، معلمان و عوامل اجرایی حضور پیدا کردند.

وی شرح داد: حضور دانش آموزان الزامی نیست و فقط دانش آموزانی که محروم از آموزش مجازی بودند و نیاز به آموزش داشتند (نه همه دانش آموزان) امروز در مدارس برابر برنامه هفتگی جهت رفع اشکال حضور پیدا کردند.

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران بیان کرد: کلاس درسی تشکیل نخواهد شد بلکه فقط برای رفع اشکال است و این حالت در 4 هفته یعنی از 27 اردیبهشت تا 27 خرداد انجام می شود.

نظری اضافه کرد: امتحان حضوری در دوره ابتدایی، متوسطه اول (پایه هفتم و هشتم) و متوسطه دوم (پایه دهم و یازدهم)گرفته نمی شود.

وی ادامه داد: پایه نهم جهت هدایت تحصیلی و تاثیرگذاری نمره خاتمهی در هدایت تحصیلی امتحان حضوری آن هم نه هماهنگ بلکه در سطح مدرسه با هماهنگی شورای مدرسه برگزار خواهد شد.

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران یادآور شد: اما در پایه دوازدهم امتحانات نهایی که از قبل هم اعلام شده بود از تاریخ 17 خرداد لغایت 16 تیربا رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگذار خواهد شد.

نظری بیان کرد: در دوره ابتدایی، پایه هفتم، هشتم، دهم و یازدهم در خاتمه این 4 هفته آموزشی البته برای دانش آموزانی که از آموزش مجازی برخوردار نبودند و یقین حاصل کردند که آموزش به تمام کافی و وافی رخ داد ان شاءالله با نظر معلم و مدیر نمره خاتمهی به دانش آموزان داده می شود.

وی اضافه کرد: انتظار ما از خانواده ها این است که از تجمع در مدرسه خودداری کنند و دانش آموزان حتما ماسک و دستکش به همراه داشته باشند و اگر کادر آموزش یا دانش آموزی دچار بیماری شد تحت هیچ عنوان در مدرسه حضور پیدا نکنند.

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران شرح داد: امیدواریم دراین 4 هفته، آموزش دانش آموزان حل شود تا بتوانیم با همت همه عزیزان سال تحصیلی 98-99 را به خاتمه برسانیم.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 676

به "مدارس با رعایت پروتکل بهداشتی امروز بازگشایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدارس با رعایت پروتکل بهداشتی امروز بازگشایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید