مخالفت نخست وزیر انگلیس با کاهش محدودیت های کرونایی

به گزارش هدا بلاگ، نخست وزیر بریتانیا در اظهاراتی با هرگونه کاهش محدودیت های اعمال شده برای مقابله با شیوع ویروس کرونا مخالفت نموده است.

مخالفت نخست وزیر انگلیس با کاهش محدودیت های کرونایی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس روز دوشنبه در مصاحبه ای با خبرنگاران تاکید نمود: نرخ ابتلا به ویروس کرونا در بریتانیا رو به کاهش است ولی همچنان در سطح بالایی است که این مساله به معنای آن است که هیچ گونه کاهش و لغو زودهنگام محدودیت ها وجود نخواهد داشت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش وی افزود: نشانه هایی از کاهش نرخ ابتلا به ویروس کرونا و تعداد بستری شدگان وجود دارد ولی از قلم نیاندازید که هنوز نرخ ابتلا به این ویروس بالا است.

نخست وزیر انگلیس گفت: خطر این است که اگر اجازه بدهید اوضاع از کنترل خارج گردد، آنگاه شما با گسترش مجدد بیماری روبرو خواهید شد، آن هم قبل از آنکه واکسن های کافی را به مردم تزریق نموده باشیم.

اکنون بریتانیا پنجمین آمار بالای جهان در بحران ویروس کرونا را به خود اختصاص داده است. این آمارها بیشتر از تلفات غیرنظامیان در جنگ جهانی دوم و دو برابر بیشتر از کارزار بمبگذاری بلیتز در سال های 1940 و 1941 است.

جانسون تا به امروز در برابر درخواست ها برای تحقیق درباره نحوه مدیریت بحران شیوع ویروس کرونا مقاومت نموده است.

تلفات ویروس کرونا در انگلیس طی 7 روز گذشته به طور متوسط هر روز بیش از 1000 نفر بوده است.

دولت جانسون از نخستین روزهای شیوع کرونا در جهان خودش را به عنوان یکی از پنهان کارترین دولت های جهان معرفی کرد. این رویکرد، چه در آمارهای اعلامی لندن، چه در سیاست های مورد آنالیز برای مهار کرونا و چه در ارائه گزارش های متقن از سیر بیماری تعیین بود.

دولت بوریس جانسون علاوه بر این به علت تغییر مکرر تصمیم هایش در دوره همه گیری شامل به تاخیر انداختن قرنطینه در نخستین موج در ماه مارس (فروردین 99) و کنار گذاشتن نظام گذران آموزش بدون برگزاری امتحانات، زیر انتقاد قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2357

به "مخالفت نخست وزیر انگلیس با کاهش محدودیت های کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت نخست وزیر انگلیس با کاهش محدودیت های کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید