محرومیت یک ساله دروازه بان آژاکس به خاطر استفاده از داروی همسرش!

به گزارش هدا بلاگ، استفاده دروازه بان کامرونی تیم فوتبال آژاکس از مواد نیروزا او را برای یک سال از تمام رویدادهای ورزشی محروم کرد.

محرومیت یک ساله دروازه بان آژاکس به خاطر استفاده از داروی همسرش!

به گزارش خبرنگاران، آندره آونانا دروازه بان تیم فوتبال آژاکس که چندی پیش خبرهایی درباره تمایل تیم های چلسی و بوروسیا دورتموند به خرید وی شنیده می شد، به دلیل مثبت شدن تست دوپینگش به مدت یک سال از سوی یوفا محروم شد هرچند باشگاه آژاکس اعلام نموده که نسبت به این حکم اعتراض خواهد نمود.

طبق ادعای باشگاه آژاکس، دلیل مثبت شدن تست دوپینگی که خارج از مسابقات از اونانا گرفته شده است، مصرف شدن یک داروی اشتباه توسط او بوده که پزشکان برای همسر وی تجویز نموده بودند.

در تست دوپینگی که ماه اکتبر سال 2020 (مهر ماه 99) از اونانا گرفته شد، وجود ماده ممنوعه فوروزماید اثبات شد. فوروزماید دارویی است که در درمان فشارخون بالا، اِدِم ریه حاد، آب آوردن شکم و… کاربرد دارد، اما توسط آژانس دنیای مبارزه با دوپینگ در دسته داروهای نیروزا قرار گرفته و به همین دلیل هم مصرف آن ممنوع است.

محرومیت یک ساله اونانو از امروز (آدینه) اجرایی است و شامل تمامی رویدادهای مرتبط با فوتبال می گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2504

به "محرومیت یک ساله دروازه بان آژاکس به خاطر استفاده از داروی همسرش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت یک ساله دروازه بان آژاکس به خاطر استفاده از داروی همسرش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید