مجموعه تفکیک پسماند بهداشتی پالایشگاه نهم پارس جنوبی گشایش یافت

به گزارش هدا بلاگ، مجموعه تفکیک و نگهداری موقت پسماند کاغذ، پت و شهری در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی به بهره برداری رسید.

مجموعه تفکیک پسماند بهداشتی پالایشگاه نهم پارس جنوبی گشایش یافت

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمود محمدی، رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ اس ئی) و پدافند غیرعامل پالایشگاه نهم پارس جنوبی در این باره اظهار کرد: این مجموعه با هزینه 3 میلیارد و 450 میلیون ریال ازسوی واحد مهندسی پالایشگاه نهم طراحی و اجرا شد و به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: از امکانات این مجموعه، وجود سیستم زهکشی و تخلیه پساب مطابق استاندادهای محیط زیست و باسکول برای توزین پسماندها و جانمایی سیستم تهویه است.

رئیس اچ اس ئی و پدافند غیرعامل پالایشگاه نهم پارس جنوبی توضیح داد: این پروژه در کنار سایر اقدام های پالایشگاه نهم همسو با اعتلای جاری سازی استانداردها و توسعه فرهنگ تفکیک پسماند، مدیریت و کاهش فراوری پسماند کاغذ، پت و شهری بوده و نقش زیادی در بهبود عملکرد شاخص ZWI و شاخص مدیریت راهبردی خواهد داشت.

به گفته محمدی، در آینده نیز دیگر پروژه های ساخت محل های نگهداری موقت پسماند، با هدف حفظ منابع محیط زیستی مطابق با کنوانسیون های بین المللی و دستورعمل های داخلی به همت واحد مهندسی و دیگر اداره های مرتبط جاری سازی می شوند.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2342

به "مجموعه تفکیک پسماند بهداشتی پالایشگاه نهم پارس جنوبی گشایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه تفکیک پسماند بهداشتی پالایشگاه نهم پارس جنوبی گشایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید