فیلم ، پرسه موجودات فضایی در نزدیکی انسان خبرساز شد

به گزارش هدا بلاگ، نزدیک شدن یک شیء پرنده درخشان سیگاری شکل به سفینه اسپیس اکس در فضا خبرساز شده است.

فیلم ، پرسه موجودات فضایی در نزدیکی انسان خبرساز شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، جست وجوگران یوفو به تازگی با استناد به ویدئویی مدعی شده اند که یک یوفوی سیگاری شکل را در پخش زنده پروژه استارلینک شرکت اسپیس اکس رویت نموده اند.

بنا به ادعای این افراد این یوفو در تاریخ 19 مارس 2020 در نزدیکی موشک فالکون 9 که از مرکز فضایی کندی واقع در فلوریدا به فضا پرتاب شد دیده شده است. بنا به ادعای جست وجوگران یوفو نزدیک شدن این شی ء سیگاری شکل درخشان به فالکون 9 موجب شد تا اسپیس اکس عامدانه اقدام به قطع برنامه پخش زنده کند.

بیشتر بخوانید:

تصویر متحرک | سیارک ماسک دار در حال نزدیک شدن به زمین است

فیلم | مشاهده شیء پرنده عجیب در آسمان انگلیس خبرساز شد

تصاویر دیدنی نخستین پدیده ابرماه صورتی در سال 2020

این ویدئو اولین بار در کانال یوتیوب UFOOmania منتشر شد. تصویر اسلوموشن ارائه شده نزدیک شدن یک شی ء درخشان سیگاری شکل را به موشک فالکون 9 نشان می دهد. انتشار این ویدئو در این کانال یوتیوب با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی با اشاره به شی ء درخشان سیگاری شکل نوشت: به نظر می رسد این شی ء، دستگاه محوشونده خود را خاموش نموده تا کاملا دیده گردد. خیلی جالب بود. کاربر دیگر نیز در کامنت دیگری نوشت: نمی دانم در آن بالا (در فضا) چه اتفاقی در حال رخ دادن است. اگر این یک یوفو باشد احتمالا علاقه خود را به پرتاب این ماهواره بدین شکل نشان داده است.

لازم به ذکر است اِستارلینک یک پروژه ماهواره ای است که از سوی شرکت اسپیس اکس برای توسعه دسترسی ماهواره ای کم هزینه و با کارایی بالا در پیاده سازی اینترنت ماهواره ای راه اندازی شده است.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 537

به "فیلم ، پرسه موجودات فضایی در نزدیکی انسان خبرساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، پرسه موجودات فضایی در نزدیکی انسان خبرساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید