فروشنده دروغین واکسن کرونا به دام افتاد

به گزارش هدا بلاگ، رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری فردی اطلاع داد که در فضای مجازی واکسن کرونا را پیش فروش می کرد.

فروشنده دروغین واکسن کرونا به دام افتاد

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ داود معظمی گودرزی در تشریح خبر دستگیری عامل پیش فروش واکسن کرونا در فضای مجازی گفت: در رصد های فضای مجازی معین شد بیست و پنجم مرداد ماه فردی در فضای مجازی پیش فروش واکسن کرونا را تبلیغ و با دریافت مبلغ 30 میلیون ریال وعده تحویل آن را در آبان و آذر به کاربران فضای مجازی داده است.

این مقام سایبری با اشاره به اینکه در آنالیز های اولیه هویت این فرد و مخفیگاهش شناسایی شد، توضیح داد: در تحقیقات پلیسی معین شد که این فرد 35 ساله و ساکن غرب تهران است.

وی گفت: با هماهنگی های قضایی متهم به پلیس فتا دعوت و انگیزه خود را از تبلیغ واکسن کرونا سرگرمی گفت که متاسفانه همین سرگرمی با احساسات و روح و روان مردم به ویژه خانواده هایی که بیمار کرونایی داشتند بازی نموده بود.

رئیس پلیس فتا تهران عظیم با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی گشت، از مردم خواست به هیچ عنوان به اینگونه تبلیغات در فضای مجازی توجهی نکنند و اگر مواردی در این زمینه مشاهده کردند حتما به پلیس فتا به وسیله مرکز فوریت های سایبری به نشانی www.cyberpolice.ir اطلاع دهند تا برخورد لازم صورت پذیرد.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1395

به "فروشنده دروغین واکسن کرونا به دام افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروشنده دروغین واکسن کرونا به دام افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید