صنعا: مارب از مهمترین نبردهای استراتژیک ملت یمن است

به گزارش هدا بلاگ، دولت صنعا سیاست مجازات جمعی که ائتلاف متجاوز آمریکایی سعودی در قبال ملت یمن در پیش گرفته و نیز نقض اصول قوانین بین المللی انسانی توسط این ائتلاف را محکوم کرد.

صنعا: مارب از مهمترین نبردهای استراتژیک ملت یمن است

به نقل از سایت المیادین، عبدالعزیز بن حبتور، نخست وزیر دولت صنعا گفت، نبرد آزادسازی دیگر مناطق به جامانده از استان مارب از مهمترین نبردهای استراتژیک ملت یمن است.

وی اضافه کرد، ایستادگی وزارت خانه ها و نهادها و پایبندی آنها در این شرایط استثنائی موفقیتی عظیم و شکست طرح دشمن محسوب می گردد. دشمن از همان شروع کوشش نموده وزارت خانه ها و نهادها بخصوص نهادهای خدماتی را تخریب و فعالیت های مختلف آن را به تعطیلی بکشاند.

دولت صنعا سیاست مجازات جمعی که ائتلاف متجاوز آمریکایی سعودی در قبال ملت یمن در پیش گرفته است و نیز نقض اصول قوانین بین المللی انسانی توسط این ائتلاف را محکون کرد نقضی که جنایت جنگی محسوب می گردد.

دولت یمن همچنین از سازمان ملل و جامعه دنیای خواست به جای صدور بیانیه محکومیت در حق کسانی که از وطن خود دفاع می نمایند، رفتار مجرمانه ائتلاف را در حق بیش از 25 میلیون یمنی محکوم نمایند.

صنعا ائتلاف متجاوز آمریکایی سعودی را مسوول تمامی تبعات و مسوول اخلاقی و جنایی ناشی از ادامه ممانعت از وصول مشتقات نفتی به حدیده اعلام نمود و از آزادگان دنیا خواست این ائتلاف متجاوز ستمگر، اقدامات جنایتکارانه و سیاست مجازات جمعی او را محکوم نمایند که قریب به شش سال است در حق ملت یمن در پیش گرفته است.

همچنین مشایخ و قبایل استان مارب و هیئت امور قبایل با حضور عبدالله الحاکم، رئیس سازمان اطلاعات نظامی در دولت نجات ملی صنعا ملاقات کردند.

در این ملاقات راههای آزادسازی دیگر مناطق به جامانده از استان مارب و استقبال از نظامیان بومی مارب، حاضر در ائتلاف متجاوز آنالیز شد.

در بیانیه این ملاقات تاکید شد که نبرد آزادسازی مارب، نبرد همه یمنی هاست.، ایسنا

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2499

به "صنعا: مارب از مهمترین نبردهای استراتژیک ملت یمن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعا: مارب از مهمترین نبردهای استراتژیک ملت یمن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید