شفر از نظر فنی مربی نسبتا خوبی بود که باید کنترل می شد

به گزارش هدا بلاگ، افشین حاجی پور در مصاحبه با خبرنگاران گفت: وینفرد شفر در سطح اروپا یک مربی معمولی و شاید هم پایین تر از معمولی بود و برای فوتبال خاورمیانه یک مربی نسبتا خوب به حساب می آمد. او تاثیرات مثبتی از نظر فنی روی استقلال داشت و از حق نگذریم که یکی از بهترین استقلال های تاریخ را از نظر داشتن بازیکنان خوب و با کیفیت در اختیار داشت.

شفر از نظر فنی مربی نسبتا خوبی بود که باید کنترل می شد

وی اضافه نمود: در سالی که شفر به استقلال پیوست این تیم بسیار خوب و رویایی بسته شد و شفر هم توانست هارمونی خوبی بین بازیکنان ایجاد کند و نتایج نسبتا خوبی هم گرفت.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: مدیریت وقت باشگاه باید شفر را کنترل می کرد تا این مسائل و حواشی که اکنون با آن روبرو هستیم پیش نمی آمد. همان زمان که او اعلام نمود پسرش را به کادر اضافه می نماید معین شد نباید به او فرصت برای سوء استفاده داده گردد.

پیشکسوت آبی ها بیان داشت: نتایج نسبتا خوبی که شفر در سال اول گرفت باعث شد طرفداران در فضای مجازی از او حمایت نموده و این مربی هم از این فضا استفاده کند و به مدیران وقت فشار زیادی وارد کرد تا هم مبلغ قراردادش افزوده گردد و هم در جابجایی اتفاقاتی را رقم بزند که امروز معین می گردد خیلی عادی نبود.

حاجی پور گفت: بازیکنان کم کیفیت زیادی در زمان شفر جذب تیم شدند که یکی از بی کیفیت ترین آنها همین بویان است که امروز باشگاه باید مبلغ هنگفتی به او پرداخت کند.

مدافع پیشین آبی پوشان توضیح داد: الان دیگر بحث و جدل کردن در مورد شفر بی معناست و تنها باید یاری و هم اندیشی کرد تا باشگاه از این بحران خطرناک به سلامت عبور کند و من امیدوارم همه آنهایی که داعیه این تیم را دارند امروز به میدان آمده و به مدیران باشگاه برای عبور از این میدان یاری نمایند.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 874

به "شفر از نظر فنی مربی نسبتا خوبی بود که باید کنترل می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفر از نظر فنی مربی نسبتا خوبی بود که باید کنترل می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید