شاتل موبایل رمضان سال جاری 53 گیگابایت اینترنت به همراه مودم های خود هدیه می دهد

به گزارش هدا بلاگ، شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه، مودم های رومیزی 3G/4G خود را در ماه رمضان سال جاری با 53 گیگابایت اینترنت یک ماهه هدیه، ارائه می دهد.

شاتل موبایل رمضان سال جاری 53 گیگابایت اینترنت به همراه مودم های خود هدیه می دهد

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، مودم های رومیزی 3G/4G این اپراتور که پیش از این به همراه سیم کارت هوشمند شاتل موبایل و 3 گیگابایت اینترنت همراه هدیه عرضه می شدند، در ماه مبارک رمضان سال جاری با 50 گیگابایت اینترنت هدیه بیشتر در دسترس متقاضیان قرار داده شده اند. گفتنی است، با خریداری این مودم و سیم کارت، مشترکین امکان دریافت اشتراک رایگان سرویس تماشای آنلاین فیلم و سریال نماوا را نیز خواهند داشت.

از جمله ویژگی های مودم رومیزی D01 شاتل موبایل می توان به پشتیبانی از سرعت دانلود تا 150 مگابیت بر ثانیه، امکان اتصال همزمان تا 32 نفر به وسیله Wi-Fi، پشتیبانی از شبکه های2G ، 3G و4G/LTE با قابلیت اولویت گذاری و قفل شبکه روی LTE، آنتن دهی فوق العاده برای محیط های مسکونی و اداری، وجود باتری داخلی قدرتمند 2200 میلی آمپری برای اتصال به اینترنت در زمان قطع برق، 4 درگاه اتصال کابل شبکه، پشتیبانی از درگاه WAN، خروجی تلفن رومیزی با شماره همراه، قابلیت پشتیبانی از شبکه های FD و TD-LTE، پشتیبانی از کارت حافظه و درگاه USB به عنوان فایل سرور محلی، دکمه خاموش روشن کردن نور LED مودم و قابلیت دریافت و ارسال پیغام کوتاه (SMS) اشاره نمود.

متقاضیان می توانند مودم رومیزی D01 را از فروشگاه اینترنتی شاتل موبایل به آدرس shop.shatelmobile.ir یا تماس با شماره 09981000000 خریداری و فرآیند ثبت نام و احراز هویت سیم کارت و تحویل مودم را درب منزل خود و بدون احتیاج به سفر درون شهری انجام دهند و یا به یکی از 1700 نمایندگی فروش شاتل موبایل در سراسر کشور مراجعه نمایند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سیم کارت های هوشمند شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیم کارت هوشمند شاتل با پوشش سراسری 3G و 4G و پیش شماره 0998 با کد یک، می توانید به وب سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنید یا به وسیله شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل تماس بگیرید و فرآیند ثبت نام و تحویل سیم کارت را درب منزل خود انجام دهید.

2121

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 566

به "شاتل موبایل رمضان سال جاری 53 گیگابایت اینترنت به همراه مودم های خود هدیه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاتل موبایل رمضان سال جاری 53 گیگابایت اینترنت به همراه مودم های خود هدیه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید