سرمایه گذاری 3300میلیارد ریالی در بافت تاریخی شیراز

به گزارش هدا بلاگ، معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری استان فارس از سرمایه گذاری 3300میلیارد ریالی در بافت تاریخی شیراز اطلاع داد.

سرمایه گذاری 3300میلیارد ریالی در بافت تاریخی شیراز

بهگزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی استان فارس، جمشید معینی امروز 14 مردادماه 1399 اظهار کرد: بافت تاریخی شیراز دارای ارزش تاریخی، فرهنگی غنی و سرشاری است که برای احیای آن احتیاج است سازمان های دولتی، نهادها و بخش خصوصی مشارکت و هم افزایی فراگیری داشته باشند.

او ادامه داد: تعداد 41 مجوز سرمایه گذاری در بخش توریستی بافت تاریخی شیراز با سرمایهای حدود 3300میلیارد ریال شیراز صادر شده است که موجب اشتغال 819 نفر می گردد.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری استان فارس با اشاره به علاقه مندی بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در توریستی بافت تاریخی شیراز گفت: یکی از راهبردهای اداره کل استان در سال جهش فراوری، ایجاد شرایط مناسب برای جذب توریست است.

او اضافه کرد: هیچ محدودیتی در حوزه حمایت از سرمایه گذاران توریستی در بافت تاریخی شیراز وجود ندارد، اگر خانه ای تاریخی نباشد اما بخشی از هویت و معماری را دارا باشد، سرمایه گذاران با بازسازی و احیای این بناها می توانند گامی در راستای پویایی آن بردارند.

معینی مطرح کرد: تعداد 94 موافقت اصولی نیز با حجم سرمایه گذاری 3600میلیارد ریال صادر شده است.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1260

به "سرمایه گذاری 3300میلیارد ریالی در بافت تاریخی شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری 3300میلیارد ریالی در بافت تاریخی شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید