ساماندهی شرایط پردیس های خودگردان آموزش داروسازی

به گزارش هدا بلاگ، دکتر محمد شریف زاده با اشاره به فعالیت های این دبیرخانه از برگزاری نشست های مشترک با بعضی دانشگاههای مجری رشته داروسازی برای ارتقای این رشته در کشور اطلاع داد.

ساماندهی شرایط پردیس های خودگردان آموزش داروسازی

شریف زاده با بیان اینکه اصلاح آزمون ها تاثیر بسزایی در ارتقای کیفیت آموزش دارد، گفت: طی نشستی با معاونین آموزشی دانشکده های داروسازی مناطق آمایشی برگزار نماینده آزمـون ورودی رشته های تخصصی و PhD داروسازی، با آنالیز فرآیندهای اجرایی آزمون و تجربیات واحدها برنامه ریزی برای برای اصلاح شیوه نامه اجرایی آزمون و برطرف بعضی چالش های اجرایی آزمون ها صورت گرفت.

وی ساماندهی شرایط پردیس های خودگردانی که دانشجوی داروسازی پذیرش می نمایند را از دیگر برنامه های این دبیرخانه ذکر کرد و اضافه نمود: نشست مشترکی با مسئولان دانشگاه مازندران و پردیس خودگردان آن دانشگاه برگزار گردید و طبق توافق انجام شده مقرر شـد برنامه ریزی های آموزشی با هدف ارتقاء آموزش دانشجویان پردیس خودگردان دانشگاه مازندران، مورد بازنگری قرار گیرد.

دبیر شورای آموزش داروسازی و تخصصی اضافه نمود: در این جلسه الگوی مناسب جهت ارتقاء سطح همکاری و برطرف اشکالات اجرایی بین دانشگاه مازندران و پردیس خودگردان نیز مورد بحث نهاده شد تا براین اساس راستا پیشرفت دانشکده مذکور بیش از پیش فراهم گردد.

وی با اشاره به بازدید از دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی دامغان گفت: در این بازدید شرایط آموزشی دانشکده مورد ارزیابی نهاده شد و طبق مباحث مطرح شده با مسئولین دانشکده برنامه ریزی برای ارتقای کیفی آموزش داروسازی در این دانشگاه صورت گرفت.

شریف زاده از جلسه با مسئولین آموزش داروسازی در دانشگاه علوم پزشکی البرز سخن گفت و بیان کرد: دانشکده داروسازی البرز از سال 1394 پذیرش دانشجو داشته و در حال حاضر 103 دانشجو در این دانشکده مشغول به تحصیل هستند.

وی اعلام کرد: زیرساخت های خوبی در این دانشگاه فراهم شده و در نشست با مسئولین این دانشگاه مواردی که احتیاج به برنامه ریزی برای ارتقا دارد مورد آنالیز نهاده شد.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ویکی گرام
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2036

به "ساماندهی شرایط پردیس های خودگردان آموزش داروسازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی شرایط پردیس های خودگردان آموزش داروسازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید