روایت نمکی از جلسه با کمیسیون بهداشت مجلس ، تشکیل کمیته مشترک وزارت بهداشت و کمیسیون بهداشت برای حل مسائل حوزه سلامت

به گزارش هدا بلاگ، وزیر بهداشت گفت: در نشست امروز با کمیسیون بهداشت قرار شد کمیته مشترکی که بعضی معاونانم در آن حضور دارند مسائل را در کمیسیون بهداشت پیگیری نموده و این اتاق فکر راه چاره های مناسبی برای حل سریع تر مسائل ارائه دهد.

روایت نمکی از جلسه با کمیسیون بهداشت مجلس ، تشکیل کمیته مشترک وزارت بهداشت و کمیسیون بهداشت برای حل مسائل حوزه سلامت

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی امروز (سه شنبه 31 تیر) پس از حضور در کمیسیون بهداشت مجلس در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه چند نفر از نمایندگان مجلس سوالاتی را مطرح کردند که بر اساس دلسوزی ها و نگرانی های خود از مسائل کشور و خیز مجدد ویروس کرونا در بعضی استان ها بوده است.

وی اضافه کرد: ارتباط ما با نمایندگان مجلس بسیار خوب بوده و با تعامل وهمدلی و همسویی کار ها را پیش می بریم.

وزیر بهداشت گفت: ما در برطرف نگرانی نمایندگان مباحثی را مطرح کردیم و قرار شد کمیته مشترکی که بعضی معاونینم در آن حضور دارند مسائل را در کمیسیون بهداشت پیگیری کنیم و این کمیته به عنوان یک اتاق فکر اگر راه چاره های مناسبی برای حل سریع تر و مناسب تر مسائل کشور داشتند را مطرح نمایند؛ قطعا وزارت بهداشت هم همراهی خواهد نمود.

نمکی گفت: چند نفر از نمایندگان مجلس درباره کمبود های در بعضی مناطق محروم درخواست هایی داشتند و قرار شد بلافاصله آن ها را پیگیری نموده و آن را جبران کنیم.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1178

به "روایت نمکی از جلسه با کمیسیون بهداشت مجلس ، تشکیل کمیته مشترک وزارت بهداشت و کمیسیون بهداشت برای حل مسائل حوزه سلامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت نمکی از جلسه با کمیسیون بهداشت مجلس ، تشکیل کمیته مشترک وزارت بهداشت و کمیسیون بهداشت برای حل مسائل حوزه سلامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید