رضایی: لیگ برتر والیبال نشسته فرصت مناسبی برای آماده سازی تیم ملی است

به گزارش هدا بلاگ، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان با اشاره به حضور بیشتر ملی پوشان در لیگ برتر، گفت: برگزاری رقابتهای لیگ برتر والیبال نشسته فرصت مناسبی برای آماده سازی ملی پوشان جهت شرکت در اردوی تیم ملی است.

رضایی: لیگ برتر والیبال نشسته فرصت مناسبی برای آماده سازی تیم ملی است

هادی رضایی در گفت و گو با خبرنگاران، در ارزیابی از رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته مردان اظهار کرد: این رقابتها با شرکت 7 تیم مس شهر بابک کرمان، سپیدرود رشت، شهرداری ورامین، ارومیه، گنبد، ذوب آهن اصفهان و پالایش نفت آبادان به میزبانی اصفهان شروع شده که به دلیل حضور ملی پوشان از پویایی خاصی برخوردار است.

وی پیرامون این پرسش که با توجه به وقفه طولانی در برگزاری اردوی تیم ملی والیبال نشسته، شرایط ملی پوشان در لیگ را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: بیشتر ملی پوشان از نظر آمادگی بدنی شرایط خوبی دارند، مشکل اصلی ضعف تکنیک و تاکتیک بازیکنان است که با چند بازی قطعا این مساله هم رفع می شود.

رضایی ادامه داد: لیگ برتر والیبال نشسته شروع خوبی برای ملی پوشان است که قبل از برگزاری اردو، آمادگی بدنی و فنی خود را در جریان رقابتهای لیگ مورد ارزیابی قرار دهند و با رفع ضعف های تکنیک و تاکتیک، با آمادگی مطلوبی در اولین اردوی تیم ملی حضور پیدا کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر پروتکل های بهداشتی برای برگزاری رقابتهای لیگ برتر والیبال نشسته در اصفهان رعایت شده است، اضافه کرد: کلیه بازیکنان حاضر در لیگ و کادر فنی 3 تیمی که در هفته اول رقابت داشتند باید در ابتدا تست PCR می دادند و امکان حضور بازیکنان در زمین بدون انجام تست میسر نبود. همچنین محل برگزاری مسابقات قبل و بعد از هر مسابقه ضدعفونی و پروتکل های بهداشتی به گونه ای رعایت شده بود که جای هیچ گونه نگرانی وجود نداشت.

سرمربی تیم والیبال نشسته مس شهر بابک کرمان در ارزیابی از شرایط تیمش، گفت: در هفته اول رقابت های لیگ برتر طی دو دیداری که برابر سپیدرود رشت و ذوب آهن اصفهان داشتیم این دو دیدار را با برد به سرانجام رساندیم و شرایط راضی کننده است.

رضایی در سرانجام برگزاری رقابتهای لیگ برتر والیبال نشسته را علاوه بر کمک به آماده سازی بدنی، میدانی برای رفع ضعف های تکنیک و تاکتیک بازیکنان دانست و همچنین آن را به عنوان یک کمک معشیتی برای والیبالیست های معلول اعلام کرد تا بدون دغدغه تمرینات خود را پیگیری کنند.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2107

به "رضایی: لیگ برتر والیبال نشسته فرصت مناسبی برای آماده سازی تیم ملی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: لیگ برتر والیبال نشسته فرصت مناسبی برای آماده سازی تیم ملی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید