راهنمای خرید برترین هدفون های کلومن؛ گزینه های خوش قیمت با امکانات مجذوب کننده

به گزارش هدا بلاگ، در میان برندهای مختلف چینی که در بازار لوازم جانبی و محصولات هوشمند ایران مشغول به فعالیت هستند، احتمالاً نام برند کلومن کم و بیش به گوش شما خورده است. این شرکت چینی که فعالیت خود را با فراوری هدفون های بی سیم در سال 2018 شروع کرد، اکنون محبوبیت خوبی میان کاربران پیدا نموده و محصولات آن نیز علاوه بر اینکه قیمت بسیار مناسبی دارند، از فناوری های روز جهان نیز برخوردار هستند. اگر قصد خرید برترین هدفون های کلومن را دارید، با ما در این مطلب همراه باشید، چرا که در این مقاله به معرفی و آنالیز 8 هدفون برتر و باکیفیت این برند چینی در رنج های قیمتی متفاوت خواهیم پرداخت تا برترین مدل را برای خرید خود در نظر بگیرید.

راهنمای خرید برترین هدفون های کلومن؛ گزینه های خوش قیمت با امکانات مجذوب کننده

هدفون بی سیم کلومن مدل K - TW09

اگر قصد خرید برترین هدفون بی سیم کلومن در بازار را دارید و برای آن بودجه کافی در نظر گرفته اید، به عنوان اولین گزینه خرید ما هدفون بی سیم کلومن مدل K - TW09 را به شما پیشنهاد می کنیم. این سری هدفون کلومن که همیشه با طراحی منحصر به فرد و با نام (K - TW09) شناخته می گردد، از نوع توگوشی است و میزان بیس و قدرت بالا را به کاربران عرضه می کند. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که هنگام استفاده بلندمدت از آن هیچ گونه احساس خستگی یا درد در ناحیه گوش خود نکنید. مدل K - TW09 مجهز به بلوتوث نسخه 5.0 است که با استفاده از آن اتصالی بی سیم و پایدار را حتی در فاصله 10 متری فراهم می کند.

سری های سیلیکونی استفاده شده برای این محصول، قابلیت تعویض دارند و شما می توانید از سری متناسب با میزان گوش های خود بهره ببرید تا هدفون ها به طور ثابت درون گوش شما قرار بگیرند. کلومن درون هر کدام از این ایرباد ها از یک باتری 50 میلی آمپر ساعتی استفاده نموده که قادر است با یک بار شارژ تا چهار ساعت پخش موسیقی و مکالمه کاربران را همراهی کند. بعلاوه به لطف باتری 500 میلی آمپر ساعتی کیس شارژ، این هدفون در حالت استندبای بیش از 360 ساعت موزیک و مکالمه به شما ارائه می دهد. مدت زمان شارژ شدن این هدفون نیز دو ساعت به طول می انجامد.

مدل K - TW09 که یکی از برترین هدفون های کلومن در بازار به شمار می رود، دو درایور 12 میلی متری باکیفیت دارد که وظیفه فراوری صدا را بر عهده دارند و این کار را به برترین شکل ممکن برای شما انجام می دهند. دو عدد میکروفون باکیفیت نیز برای این هدفون برتر کلومن در نظر گرفته شده که صدا را به خوبی و با شفافیت به گوش کاربر طرف مقابل می رساند. از دیگر فناوری های پیشرفته ای که کلومن در این محصول خود بهره برده می توان به پشتیبانی از فناوری SUPER CLEAR COUND، STABLE CONNECTION و تکنولوژی حذف نویز اشاره نمود. این هدفون با همه سیستم عامل های اندروید، ویندوز و iOS سازگار بوده و از این بابت هیچ مسئله ای نخواهد داشت. اکنون شما می توانید این محصول را با تخفیف بسیار ویژه ای از خبرنگاران بخرید.

هدفون بلوتوثی کلومن مدل ZM826

اگر از کاربران گوشی های آیفون هستید و در پی هدفون بی سیمی می گشت که بیشترین شباهت را به ایرپاد پرو اپل داشته باشد، احتمالاً گزینه ای بهتر از مدل ZM826 در بازار پیدا نخواهید کرد. در نگاه اول، طراحی این محصول بسیار شبیه به ایرپاد پرو اپل است و شما هیچ تفاوت محسوسی با آن پیدا نمی کنید. بارزترین ویژگی این محصول پشتیبانی از فناوری حذف نویز فعال است. به لطف این فناوری، هدفون این توانایی را دارد تا نویز و صداهای اضافی اطراف را هنگام گوش دادن به موسقی و صحبت با تلفن کاهش بدهد؛ کاهش نویز در هنگام تماس موجب شده صداهای اضافه اطراف کم شده و صدا خیلی شفاف و واضح منتقل گردد.

یکی از ویژگی های برجسته این هدفون، کیفیت صدای بی نظیر آن است. با پشتیبانی از تکنولوژی بلوتوث 5.0، هدفون کلومن مدل ZM826 قابلیت انتقال صدای با کیفیت بالا را به شما می دهد. بعلاوه، با پشتیبانی از کدک aptX، این هدفون توانسته است کیفیت صدایی را ارائه دهد که حتی با کیفیت صدای بعضی اسپیکرهای بلوتوثی قدرتمند قابل مقایسه باشد. کیس این محصول به وسیله کابل USB-C به لایتنینگ که داخل جعبه است شارژ می گردد. این محصول بعلاوه قابلیت شارژ وایرلس نیز دارد و شما می توانید با شارژر وایرلس یا شارژر اپل واچ محصول را شارژ کنید. نشانگر LED تعبیه شده روی کیس شارژ، میزان باتری آن را به کاربران نشان می دهد. بعلاوه کیس این محصول نیز یک اسپیکر دارد.

با هر بار شارژ کامل هندزفری ها می توانید تا 6 ساعت به موزیک گوش کنید، اما اگر گوشی آیفون داشته باشید و ویژگی صدای فضایی با ردیابی سر روشن باشد، این میزان به 5.5 ساعت کاهش می یابد. بعلاوه با هر بار شارژ می توانید تا 4.5 ساعت مکالمه با لغو نویز فعال را داشته باشید. کیس شارژ این محصول این امکان را به شما می دهد زمان پخش موزیک را به 30 ساعت و زمان مکالمه را به 24 ساعت افزایش دهید. مدل ZM826 که یکی از برترین هدفون های کلومن در بازار به شمار می رود، از ویژگی شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند و قابلیت پخش یک ساعت موسیقی و یا یک ساعت مکالمه تنها با 5 دقیقه شارژ را دارد. این محصول از مواد با کیفیت و سازگار با محیط زیست فراوری شده تا از این نظر نیز به محصولات اپل شباهت داشته باشد. درون جعبه این هدفون بی سیم کلومن سری اضافه و بند کیس نیز به شما تقدیم می گردد.

هندزفری بلوتوثی کلومن مدل KTW14

یکی از مجذوب نماینده ترین و برترین هدفون های بی سیم کلومن در بازار مدل KTW14 است و کاربران از انتخاب آن به هیچ عنوان پشیمان نخواهند شد. وزن این هدفون باکیفیت کلومن فوق العاده سبک است و برای ورزش کردن و دویدن گزینه بسیار خوبی محسوب می گردد. این مدل دارای طراحی کاملا ارگونومیک و سازگار با گوش انسان است که به راحتی داخل گوش قرار می گیرد و می توان برای ساعات طولانی از آن استفاده کرد. این هدفون بی سیم از بلوتوث نسخه 5.1 برای اتصال به دستگاه های هوشمند شما استفاده می کند و اتصال پایداری را نیز با آن ها تا حداکثر فاصله 10 متری برقرار می کند.

دو درایور 10 میلی متری در این محصول وظیفه فراوری صدا را برعهده دارند که این کار را به خوبی انجام می دهند و صدایی تفکیک شده با بیسی نرم را به گوش کاربران می رسانند. باتری این هدفون کلومن با یک بار شارژ کامل می تواند حداکثر تا 5 ساعت انرژی لازم برای گوش دادن به موسیقی و یا مکالمه کاربران را فراهم کند. این آمار با استفاده از کیس شارژ این محصول به حداکثر 10 ساعت می رسد. هندزفری بلوتوثی کلومن مدل KTW14 مجهز به تاچ کنترل برای پاسخگویی به تماس بوده و به راحتی می توانید هنگام تبادل نظر تماس و موسیقی را کنترل کنید. کیس شارژ این محصول از نوع متال مات بوده که کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها از خود مقاومت خوبی نشان می دهد.

این محصول با سیستم عامل های اندروید، ویندوز و IOS سازگار بوده و شما می توانید این محصول را به بیشتر دستگاه ها (تبلت، کامپیوتر، گوشی هوشمند و …) متصل کنید. حساسیت این محصول حدود 92 دسی بل است و میزان آمپدانس آن 16 اهم و بازه فرکانس پاسخ گویی آن نیز بین 20 تا 20000 هرتز در نظر گرفته شده است. شارژ شدن این محصول نیز با استفاده از کابل USB-C صورت می گیرد. از دیگر ویژگی های خوب این محصول می توان به پشتیبانی از گواهی CE و گواهی RoHS اروپا اشاره نمود.

هدست گیمینگ کلومن مدل K17

اگر از کاربران گیمر هستید و از بین محصولات این برند چینی، در پی یکی از برترین هدفون های گیمینگ کلومن در بازار می گشت، مدل K17 احتمالاً با ویژگی های بسیار مجذوب نمایندهی که دارد شما را از خریدتان راضی خواهد نمود. مدل K17 یک هدست با کیفیت ساخت بالا و مخصوص برای تجربه حرفه ای بازی در کامپیوتر، کنسول های بازی، لپ تاپ و گوشی هوشمند طراحی شده است. پخش صدای با کیفیت و جزئیات بالا از جهت منبع صدا در محیط بازی یا فیلم باعث واقعی جلوه دادن صحنه های آن می گردد. داشتن وزن سبک و انعطاف پذیر بودن و بهره گیری از جک تنظیم ارتفاع هدست باعث شده این هدست، برای همه افراد با میزان سر متفاوت مناسب باشد.

بعلاوه این محصول با داشتن پد نرم و باکیفیت (چرم مصنوعی نرم) در قسمت بالای آن، بدون خسته کردن سر و فشار به گوش می تواند ساعت ها امکان استفاده بی وقفه برای بازی یا فیلم را فراهم کند. هدست گیمینگ کلومن مدل K17 با سیم به سیستم شما متصل می گردد و با پخش صدایی شفاف، واضح و 360 درجه موجب می گردد حس کنید که در محیط بازی قرار دارید. صدای فراگیر 7.1 کاناله ای که به وسیله هدست کلومن هنگام بازی پخش می گردد، کاملا شبیه ساز محیط بوده و به شما یاری می کند صدای پا، صدای انفجار و سایر صداهای بازی را بهتر بشنوید و در نتیجه عملکرد بهتری داشته باشید. روی بدنه هر دو سری این هدفون یک نوار RGB کار شده که مجذوب نمایندهیت بصری خاصی به آن داده است.

این محصول در برابر عرق و رطوبت مقاوم است و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد. هدست گیمینگ کلومن مدل K17 دارای میکروفون منعطف و با حساسیت بالا و با قابلیت معین میزان و جهت میکروفون (اتصال فنری) است که باعث انتقال صدا به برترین شکل ممکن می گردد و بعلاوه جنس بادوام و محکم این هدفون باعث استفاده بیشتر و عمر طولانی تر آن خواهد شد. کلومن درون هر کدام از این پدها یک درایور 50 میلی متری تعبیه شده تا تجربه گیمینگ برای شما به یک تجربه لذت بخش و بیاد ماندنی تبدیل گردد. قابلیت تنظیم صدا و دکمه فعال و غیرفعال کردن میکروفون روی بدنه هدفون در دسترس است و درگاه USB نیز دارد.

هدست بلوتوثی کلومن مدل K9

کلومن در زمینه هدفون های روگوشی محصولات متنوعی دارد که از جمله خوش ساخت ترین و برترین هدفون های آن می توان مدل K9 را نام برد. کلومن در این محصول خود تمامی توقعاتی که می توان از یک هدست انتظار داشت را برآورده می کند. طراحی گوشی های این هدفون به شکلی است که کل فضای گوش را می پوشاند و به لطف پد نرم در قسمت بالایی سر، از هرگونه فشار به سر جلوگیری می گردد. جک های تنظیم ارتفاع به کاربر اجازه می دهند که میزان این هدست را مطابق با میزان سر خود تنظیم کند، تا هنگام استفاده از آن به مسئله ای بر نخورد.

این هدفون در دو نوع باسیم و بی سیم به دستگاه های مورد نظر متصل می گردد. هدفون مذکور برای اتصال بی سیم، با استفاده از بلوتوث نسخه 5.0 با دستگاه مورد نظر جفت شده و تا فاصله 10 متری از آن مورد استفاده قرار می گیرد. از طرفی این هدفون به واسطه کابل AUX به دستگاه های مجهز به جک 3.5 میلی متری صدا، متصل می گردد. به لطف میکروفون مخفی تعبیه شده در این محصول، دست و پای کاربر بی علت اشغال نمی گردد و استفاده از آن، آسان و بدون مشکل است. به لطف درایورهای 40 میلی متری در این محصول، صدا به صورت واضح و شفاف به گوش کاربر می رسد و هنگام پخش موسیقی و تماشای فیلم و سریال، لحظات خوشی را برایتان رقم می زند.

هدست بلوتوثی کلومن مدل K9 با باتری 450 میلی آمپر ساعتی اش طی مدت 2.5 ساعت به طور کامل شارژ شده و در حالت مکالمه تا 10 ساعت و در حالت پخش موسیقی از 10 تا 12 ساعت، مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر ویژگی های این محصول باید به پشتیبانی از فرمت های SBC، AAC، سازگاری با انواع گوشی های اندرویدی و iOS و گواهی های CE و FC اروپا اشاره نمود. روکش چرم مصنوعی که روی کاپ ها و بالای قاب نیم دایره آن وجود دارد، از کیفیت نسبتاً مناسبی برخوردار است. این محصول دارای قطر درایور 40 میلی متر بوده و این موضوع به معنای قابلیت پخش صدای واضح و با کیفیت است. این هدفون بی سیم قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه با ظرفیت 32 تا 128 گیگابایت را نیز به کاربران ارائه می دهد.

هندزفری بلوتوثی کلومن مدل KTW16

مدل KTW16، یک محصول فوق العاده مجذوب نماینده و باکیفیت از کلومن است که در ازای هزینه ای بابت خرید آن می پردازید، قابلیت های بسیار خوبی را به شما ارائه می دهد. این محصول طراحی محنصر به فردی نسبت به سایر محصولات کلومن دارد و به لطف آن به راحتی درون گوش کاربران جای می گیرد و در استفاده های طولانی مدت به هیچ عنوان برای آن ها آزاردهنده نخواهد بود. در واقع طراحی این هدفون به گونه ای است در گوش ثابت بماند و در هنگام راه رفتن، دویدن و حرکت های عادی و روزمره از گوش خارج نگردد. بدنه این محصول از جنس پلاستیکی فشرده و با کیفیت ساخته شده که بافت چرمی روی آن ظاهرش را ویژه نموده است. این کیس علاوه بر ضدخش و ضداثر انگشت بودن، عملکرد نسبتا خوبی در برابر ضربات احتمالی دارد.

کلومن برای این محصول از بلوتوث نسخه 5.0 استفاده نموده که اتصال پایداری را با دستگاه های هوشمند شما برقرار می کند و بردی 10 متری نیز دارد. کیس شارژ ایرفون کلومن مدل KTW16 به وسیله باتری پلیمری 300 میلی آمپری و ایرفون ها به یاری باتری 40 میلی آمپر ساعتی انرژی مورد احتیاج خود را تأمین می نمایند که حدود 6 الی 8 ساعت در حالت پخش آهنگ و مکالمه شما را ساپورت خواهند کرد. این میزان با استفاده از کیس شارژش به حدود 15 ساعت نیز می رسد.

شارژ شدن این محصول حدود یک الی دو ساعت نیز به زمان احتیاج دارد. این محصول که یکی از برترین هدفون های خوش قیمت کلومن محسوب می گردد، دارای تاچ کنترل برای پاسخگویی به تماس است و میکروفون تعبیه شده روی آن نیز کیفیت بسیار خوبی دارد. کلومن برای این محصول خود از درایورهای 12 میلی متری استفاده نموده که صدا را با کیفیت بسیار مناسبی به گوش کاربران می رساند و تفکیک صوتی خوبی نیز دارد. برای شارژ این محصول کافی است، ایرباد های توگوشی را داخل کیس شارژ قرار دهید و به وسیله کابل USB-C درون جعبه، ایربادها را شارژ کنید.

هدست بی سیم کلومن مدل K10

یکی از هدفون های روگوشی محبوب میان کاربران مدل K10 است که توانسته در بین انبوه فراوریات مشابه موجود در بازار جایگاه مناسبی پیدا کند. K10 یک محصول ارتقاء یافته است که با در نظر گرفتن راحتی بیشتر هنگام استفاده و کیفیت صدایی مناسب طراحی و عرضه شده است. این هدفون دارای متریال مناسبی روی گوشی ها و روی قسمت فوقانی بوده و می تواند راحتی و تناسب لازم را هنگام پوشیدن آن ها فراهم آورد. این محصول بعلاوه دارای وزن کم و میزان ای کوچک است که آن را برای میزان های متفاوت سر، مناسب خواهد نمود. از سویی دیگر، به علت آن که گوشی های این هدفون قابلیت چرخش دارند و صاف می شوند، ابعاد جمع وجوری دارد و کاربران برای حمل و نقل آن هیچ مسئله ای نخواهند داشت.

هدفون K10، یک محصول قابل قبول برای تماس های تلفنی به شمار می رود. عملکرد میکروفون آن مناسب است و شنیدن صدای شما را در محیط هایی با نویز میانه، برای فردی که در آن طرف خط واقع شده است، آسان می کند. کنترل های تعبیه شده در این هدفون K10 کاربردی و مناسب است. طرح کنترل کاملا کاربرپسند است و به شما امکان پخش یا مکث، کنترل تماس، حرکت بین آهنگ و کنترل صدا را می دهد. کلومن از دو درایور 40 میلی متری برای این محصول خود استفاده نموده که در مجموع کیفیت صوتی خوبی را ارائه می دهند. باتری 300 میلی آمپر ساعتی این هدفون تا حداکثر 6 ساعت در پخش موسیقی و مکالمه شما را همراهی می کند. بعلاوه برای شارژ کردن این محصول احتیاج به یک ساعت و نیم زمان دارید. علاوه بر بلوتوث نسخه 5.0، این امکان برای شما فراهم است تا به وسیله پورت AUX، هدفون را به دستگاه مد نظر خود متصل کنید.

هدفون بی سیم کلومن مدل KB-G185

اگر در پی برترین هدفون های سیمی بلوتوثی کلومن در بازار هستید، مدل KB-G185 شما را راضی خواهد نمود. این محصول دارای سری های بسیار نرم و انعطاف پذیر است که از قرارگیری راحت هدفون ها در هر گوش و عدم افتادن آن ها اطمینان حاصل خواهید کرد. به لطف طراحی سبک این هدست، می توان در هنگام ورزش از آن استفاده کرد و 8 الی 10 متر از گوشی فاصله گرفت. مدت زمان شارژ باتری برای گوش کردن به موزیک 5 ساعت است و برای مکالمات شما میکروفون نیز دارد.

منبع: خبرنگاران

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 آذر 1402 بروزرسانی: 26 آذر 1402 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3732

به "راهنمای خرید برترین هدفون های کلومن؛ گزینه های خوش قیمت با امکانات مجذوب کننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین هدفون های کلومن؛ گزینه های خوش قیمت با امکانات مجذوب کننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید