دیپلماسی کاغذی کنار گذاشته گردد، تا زمانی که از طرف مقابل، اقدام و عمل نبینیم نباید به هیچ وعده ای اعتماد کرد

به گزارش هدا بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بایدن می خواهد از سنگی که ترامپ در چاه انداخته استفاده حداکثری کند و امتیازات بیشتری از ایران بگیرد.

دیپلماسی کاغذی کنار گذاشته گردد، تا زمانی که از طرف مقابل، اقدام و عمل نبینیم نباید به هیچ وعده ای اعتماد کرد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، محسن رضایی اضافه کرد: با ادامه این فرایند می خواهند همان سرنوشتی را که ترامپ پس از اوباما رقم زد، دوباره جمهوری خواستار بعدی رقم بزنند.

وی با اشاره به تصور واهی کسانی که به روی کارآمدن بایدن برای برطرف اختلافات ایران و امریکا دل بسته اند او را از دموکرات هایی دانست که تحریم های فزاینده از دوره آنان شروع شد.

آقای رضایی گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند حتی یک لحظه هم نباید از کنار زدن تحریم ها غفلت کرد، اما چهار سال از این وعده گذشته است.

وی بایدن را بسیار ضعیف تر از ترامپ و اوباما دانست و اضافه کرد: نیروی بزرگ 73 میلیون رای دهنده پشت سر ترامپ بود، اما بایدن حتی اگر اعتقادی به برطرف تحریم ها داشته باشد اصلا جرات ندارد که بتواند اقدامی اساسی در این باره کند و حال آن که اساسا، اعتقادی به این کار هم ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با طرح این پرسش که تا کی می توانیم توافق کاغذی کنیم، اما تحریم واقعی شویم، کنار گذاشتن دیپلماسی کاغذی را ضروری دانست و تاکید نمود: توافقات کاغذی در هیچ جای تاریخ، عملیاتی نشده است پس دیپلماسی کاغذی باید کنار گذاشته گردد و از این پس تا وقتی از طرف مقابل، اقدام و عمل نبینیم نباید به هیچ وعده ای اعتماد کنیم.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2258

به "دیپلماسی کاغذی کنار گذاشته گردد، تا زمانی که از طرف مقابل، اقدام و عمل نبینیم نباید به هیچ وعده ای اعتماد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیپلماسی کاغذی کنار گذاشته گردد، تا زمانی که از طرف مقابل، اقدام و عمل نبینیم نباید به هیچ وعده ای اعتماد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید