خبری که خیال گل محمدی و طرفداران را راحت کرد

به گزارش هدا بلاگ، ستاره محبوب پرسپولیسی ها به خبر جدایی اش از جمع سرخپوشان واکنش نشان داد.

خبری که خیال گل محمدی و طرفداران را راحت کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمدحسین کنعانی زادگان در مدت زمان حضورش در پرسپولیس عملکرد مثبتی در این تیم داشته است. بازی های قابل قبول باعث شده اند تا این بازیکن به مهره ثابت سرخپوشان تبدیل گردد. به تازگی خبر رسیده است که کنعانی زادگان پیشنهاداتی از سوی تیم های خارجی دارد. خبری که خودش آن را تایید نموده است.

کنعانی زادگان در گفتگویی اظهارکرد: تایید می کنم و نمی دانم چرا برخی ها به دنبال حاشیه هستند. اصلا مگر چیز عجیبی است که یک بازیکن پیشنهادات خارجی داشته باشد؟ من هم در تیم ملی و هم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس به میدان رفتم و با این وجود اصلا بعید نیست پیشنهاداتی به من گردد. متعجم که چرا برخی ها می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند. من اگر صد پیشنهاد خارجی هم داشته باشم باز هم اولویت اول من پرسپولیس است و در راس همه تصمیم گیری های من قرار گرفته است. خیال طرفداران پرسپولیس راحت باشد. ما یک تیم هستیم که اهدافی داریم و به امید خدا به آن هم خواهیم رسید.

طرفداری

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2375

به "خبری که خیال گل محمدی و طرفداران را راحت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبری که خیال گل محمدی و طرفداران را راحت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید