خبرنگاران یزد در زمره استان های با بیشترین تعرض به اراضی دولتی است

به گزارش هدا بلاگ، یزد- خبرنگاران- فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان یزد گفت: این استان در صدر مناطق تصرف و تعرض به زمین های دولتی واقع شده است.

خبرنگاران یزد در زمره استان های با بیشترین تعرض به اراضی دولتی است

سرهنگ علی رضا خالقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران به ناآگاهی مردم به قوانین اشاره کرد و با بیان اینکه جهل نسبت به قانون، رافع مسوولیت نیست تاکید کرد: مردم در زمان خرید زمین توجه داشته باشند که اگر برای کاربرد مسکونی خرید می کنند خارج از محدوده شهر نباشد.

وی به راه اندازی واحدهای گشت برای پیشگیری از تصرف اراضی دولتی در استان اشاره کرد و یادآور شد: گشت های خودروی و موتوری بطور روزانه از زمین های دولتی سرکشی می کنند تا در صورت تعرض، با آن مقابله شود ضمن آنکه مجوزهای قانونی نیز در این زمینه اخذ شده است.

وی به فعالیت های این یگان از زمان آغاز به کار در سال 95 در استان اشاره کرد و گفت: طی این مدت یکهزارو 500 گزارش مردمی در زمینه تعرض به اراضی دولتی دریافت شد که 810 مورد آن صحت داشته و از این تعداد 700 مورد منجر به رفع توقیف شده و بقیه در مرحله شکایت واقع شده است.

سرهنگ خالقی از اجرای 140 مورد حکم قضایی طی این مدت در این بخش خبر داد و اضافه کرد: در این مدت از تصرف 6 میلیون و 236 هزار متر مربع از زمین های دولتی در استان پیشگیری شد و برای یک میلیون و 600 هزار متر مربع هم حکم قضایی اجرا و زمین ها به دولت بازگردانده شد.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 842

به "خبرنگاران یزد در زمره استان های با بیشترین تعرض به اراضی دولتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یزد در زمره استان های با بیشترین تعرض به اراضی دولتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید