خبرنگاران پیک مصرف برق همدان چهار درصد افزایش یافت

به گزارش هدا بلاگ، همدان- خبرنگاران- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان گفت: اوج مصرف برق این استان با افزایش چهار درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته از مرز 723 مگاوات گذشت.

خبرنگاران پیک مصرف برق همدان چهار درصد افزایش یافت

شیرزاد جمشیدی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: در فصل تابستان سقف پیک اعلام شده برای این استان باید در بازه زمانی ساعت 13 تا 17 رعایت گردد.

وی توجه به توصیه های مدیریت مصرف را بسیار مهم دانست و بیان نمود: در این روزها مشترکان صنعت برق در فاصله ساعت 13 تا 17 به هیچ عنوان از وسایل پرمصرف برقی همانند لباسشویی، جاروبرقی و ظرفشویی استفاده ننمایند.

جمشیدی تاکید نمود: مشترکان در ساعت های اوج مصرف از دور کند کولرهای آبی استفاده و دمای کولرهای گازی خود را روی عدد 24 تنظیم نمایند.

وی ادامه داد: مشترکان در صورت امکان برای کولرهای آبی خود از سایبان استفاده نمایند تا حدود 30 درصد میزان مصرف برق آنها کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت برق همدان بیان نمود: بر اساس تفاهم نامه انجام شده، اداره های این استان باید از ساعت 13 به بعد تمام تجهیزات سرمایشی و وسایل مازاد برقی خود را از مدار خارج نمایند.

وی اضافه نمود: سرانه مصرف برق خانگی در این استان به صورت سالانه به یک هزار و 896 کیلووات رسیده که نسبت به سال گذشته 2 درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان گفت: مدیریت مصرف در اداره ها از تاکیدات استاندار همدان است که بر اساس آن باید در ساعت های پیک، مصرف خود را 10 درصد کاهش دهند.

وی اضافه نمود: مشترکان خانگی اگر از ابتدای خرداد تا سرانجام شهریور مصرف خود را کاهش دهند مشمول تخفیف می شوند.

جمشیدی گفت: الگوی مصرف برق در ساعت های عادی برای هر مشترک 200 کیلو وات و در روزهای اوج بار 300 کیلو وات معین شده است.

وی اضافه نمود: فروش برق در همدان در سال 98 نزدیک به 4.5 درصد افزایش داشته است که بخش زیاد آن مربوط به صنعت است.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1251

به "خبرنگاران پیک مصرف برق همدان چهار درصد افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیک مصرف برق همدان چهار درصد افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید