خبرنگاران پویش یاری مومنانه در تهران کلید خورد

به گزارش هدا بلاگ، تهران - خبرنگاران - شهردار منطقه 13 تهران گفت: در راستای حمایت از نیازمندان و خانواده های آسیب دیده در شرایط بحران کرونا، طرح پویش یاری مومنانه کلید خورد.

خبرنگاران پویش یاری مومنانه در تهران کلید خورد

به گزارش روز آدینه روابط عمومی شهرداری منطقه 13 تهران،مرتضی رحمان زاده، با اشاره به شروع طرح یاری مومنانه از محله اشراقی این منطقه گفت: طرح یاری مومنانه به منظور یاری به اقشار آسیب پذیر مالی ناشی از ویروس کرونا و نیازمندان این منطقه با مشارکت خیرین محلی و شورایاری محلات در آستانه ماه مبارک رمضان شروع شد.

وی با بیان اینکه این طرح در چندین مرحله و در مناسبت های مختلف در ماه مبارک رمضان ادامه می یابد اضافه نمود: در مرحله اول این پویش 400 بسته حمایتی همراه با اقلام بهداشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی،چای، رب و حبوبات تهیه و میان خانواده های آسیب دیده توزیع شد.

رحمان زاده، با اشاره به شناسایی خانواده های نیازمند ادامه داد: پیش بینی می گردد تا سرانجام طرح حدود هزار بسته به خانواده نیازمند، دارای فرزند و اقشار آسیب پذیر مالی ناشی از کرونا اهدا گردد.

شهردار منطقه 13 گفت: در آموزه های دین مبین اسلام نیز به موضوع نوع دوستی، دست گیری و یاری به افراد تاکید شده و این طرح نیز به همین دلیل در محلات سیزده گانه منطقه اجرایی می گردد.

وی همچنین ارائه یاریهای فرهنگی به خانواده های آسیب دیده از دیگر برنامه های این منطقه در آینده نزدیک برشمرد و گفت: در نظر داریم، با ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی میزان تاب آوری این خانواده ها را افزایش دهیم .

رهبر انقلاب اسلامی در پیغام نیمه شعبان مبنی بر یاری مومنانه و رزمایش همدلی به اقشار آسیب دیده در جریان کرونا،تاکید کردند.

نهادهای مختلف؛ هیات های مذهبی و شهروندان نیز در پی تاکید رهبر انقلاب اسلامی، یاری های خیرخواهانه خود را به نیازمندان اهدا نموده اند.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 524

به "خبرنگاران پویش یاری مومنانه در تهران کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پویش یاری مومنانه در تهران کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید