خبرنگاران پرداخت تسهیلات به باشگاه های ورزشی قزوین در دست آنالیز است

به گزارش هدا بلاگ، قزوین - خبرنگاران - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: طرح پرداخت تسهیلات به باشگاه های ورزشی قزوین که بر اثر کرونا آسیب دیده اند در مرحله آنالیز و تصمیم گیری قرار گرفته است.

خبرنگاران پرداخت تسهیلات به باشگاه های ورزشی قزوین در دست آنالیز است

افسانه حسن نایبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: با شیوع ویروس کرونا حدود 500 سالن و مکان ورزشی در استان تعطیل و متحمل خسارات مادی و مالی شدند که باید تمهیدات و برنامه ریزی های لازم برای حمایت از آنها صورت گیرد.

وی اضافه نمود: یکی از این طرح های حمایتی، پرداخت تسهیلات کم بهره به باشگاه داران و پنج نفر از کادر آنها است که هم اکنون منتظر دریافت دستورالعمل کشوری آن هستیم.

حسن نایبی اضافه نمود: تهیه بسته های معیشتی ، حمایتی و بهداشتی برای فعالان این عرصه نیز یکی دیگر از اقدامات اجرا شده است که تا به امروز در چند مرحله اجرا شده و تا انتها ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد یافت.

وی در مورد شروع فعالیت 30 رشته ورزشی انفرادی در استان به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: طبق اطلاعیه شماره 14 این ستاد، تمرینات تیم های ورزشی از اول خرداد و برگزاری مسابقات از 22 خرداد مجاز بوده اما هنوز ابلاغیه این ستاد به استان ارسال نشده است.

استان قزوین 54 هیات ورزشی و حدود 80 هزار بیمه شده ورزشی دارد.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 668

به "خبرنگاران پرداخت تسهیلات به باشگاه های ورزشی قزوین در دست آنالیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پرداخت تسهیلات به باشگاه های ورزشی قزوین در دست آنالیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید