خبرنگاران نویسنده ادامه سریال پایتخت 6 تغییر نکرده است

به گزارش هدا بلاگ، تهران - خبرنگاران - مشاور پروژه مجموعه تلویزیونی پایتخت6 با بیان اینکه، چهار قسمت از تولید و پخش این سریال باقی مانده است، گفت: نویسنده ادامه داستان سریال پایتخت 6 تغییر نکرده و آرش عباسی است.

خبرنگاران نویسنده ادامه سریال پایتخت 6 تغییر نکرده است

مهدی فرجی شامگاه دوشنبه در حاشیه برگزاری میزگردچالش های مدیریت فیلم و سریال در رسانه ملی در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه، در حال حاضر راجع به پایتخت 7 و اینکه چه کسی نویسنده باشد بحثی نشده است، افزود: اما آن چیزی که قرار است برای ادامه و چهار قسمت پایانی پایتخت شش نگارش، ضبط و فیلمبرداری شود، برعهده آرش عباسی نویسنده این سریال است.

مجموعه پایتخت یکی از پربیننده ترین و پرمخاطب ترین سریال های تلویزیون است که اتفاقات روزمره یک خانواده معمولی را به تصویر می کشد.

مدیر اسبق شبکه یک سیما که از همان ابتدای ساخت مجموعه پایتخت در کنار گروه سازنده آن بوده است ادامه داد: تغییر اساسی قرار نیست در پایتخت شش اتفاق بیافتد و این سریال با ساخت چهار قسمت پایانی به پایان می رسد.

فرجی در خصوص برخی اعتراضات به این سریال مبنی برخی حرمت شکنی ها و سکانس های جنجالی در پایتخت شش نیز اظهارکرد: پایتخت پنج نیز تا قسمت 13 مملو از بی احترامی و رفتار ناپسند بهتاش به عنوان یکی از شخصیت های سریال از جمله تتو کردن، رنگ کردن مو، پوشیدن شلوار کوتاه، اقدام برای پناهندگی و همچنین پخش آهنگ های ترکیه ای بود.

وی ادامه داد: به طوریکه هنگامی که کار پایتخت پنج در ترکیه در حال پخش بود، برخی اظهار می کردند اینها در حال تبلیغ فرهنگ ترکیه هستند، اما هنگامی که موضوع و اتفاقات داعش پیش آمد و نتیجه گیری سریال رخ داد در واقع فرایند داستان تغییر کرد و جمع بندی سریال بسیار مناسب بود.

فرجی اظهارکرد: در پایتخت شش نیز قرار بود همین اتفاق بیافتد اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این سریال به پایان نرسید و در واقع بدون جمع بندی به اتمام رسید و این اشکالی بود که رخ داد.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 433

به "خبرنگاران نویسنده ادامه سریال پایتخت 6 تغییر نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نویسنده ادامه سریال پایتخت 6 تغییر نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید