خبرنگاران نمایش آنلاین ماهانه 16 فیلم کوتاه در وی او دیها

به گزارش هدا بلاگ، تهران- خبرنگاران- پنجشنبه هر هفته، چهار فیلم از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران با عنوان مجموعه چهار ایده، چهار فیلم، ازطریق دو پلتفرم ودیو و هاشور به نمایش درمی آید.

خبرنگاران نمایش آنلاین ماهانه 16 فیلم کوتاه در وی او دیها

چهار فیلم برگزیده انجمن سینمای جوانان ایران تحت عنوان مجموعه چهار ایده، چهار فیلم، پنجشنبه هر هفته به وسیله پلت فرم های هاشور و ودیو برای علاقه مندان به نمایش گذاشته می گردد.

مخاطبان با خرید اشتراک ماهیانه در این پلت فرم ها می توانند 16 فیلم کوتاه انجمن و سایر آثار کوتاه و مستند موجود در آن ها را تماشا نمایند.

تا به امروز و در اولین هفته اکران، فیلم های باگ به کارگردانی کیوان محسنی، پل ساخته وحید حسن زاده، باران آهسته می بارد به کارگردانی سعید نجاتی و بلندگو ساخته بهنام اسداللهی، توسط انجمن در این سایت ها نمایش داده شده اند.

همچنین فیلم های من قدیمی هستم به نویسندگی و کارگردانی مشترک عادل تبریزی و ایران انتظام، چندش به نویسندگی و کارگردانی رضا نجاتی، مانع بسته شدن درب نشوید به کارگردانی یاسمین ریزان و دزدانه ساخته مهران امیری حسینی از روز پنجشنبه 16 مردادماه در دسترس علاقه مندان واقع شده است.

این فیلم ها پس از یک هفته همچنان در آرشیو این وب سایت ها قرار داشته و علاقه مندان در هر به آن ها دسترسی خواهند داشت.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1254

به "خبرنگاران نمایش آنلاین ماهانه 16 فیلم کوتاه در وی او دیها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نمایش آنلاین ماهانه 16 فیلم کوتاه در وی او دیها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید