خبرنگاران صندوق کار آفرینی امید زنجان برای 53 واحد تولیدی تسهیلات پرداخت کرد

به گزارش هدا بلاگ، زنجان - خبرنگاران - مدیر صندوق کار آفرینی امید زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز برای 53 واحد تولیدی استان 55 میلیارد و 190 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

خبرنگاران صندوق کار آفرینی امید زنجان برای 53 واحد تولیدی تسهیلات پرداخت کرد

علی عبداللهی روز شنبه در این آیین تجلیل از تولید کنندگان اقلام بهداشتی پیشگیری از کرونا اضافه کرد: این صندوق، حامی تولید کنندگان در سطح استان و تا پایان کار در کنار آنها است.

وی، رسالت صندوق کارآفرینی امید را حمایت از کارآفرینان و افرادی دانست که می توانند با داشته های ریالی خود در قالب کسب و کارهای خرد سرمایه گذاری کرده و موجب اشتغال برای افراد بیکار جامعه شوند.

عبداللهی تاکید کرد: صندوق کارآفرینی امید، به عنوان نهاد حمایتی و تنها موسسه مالی تخصصی است که در حوزه اشتغال بویژه کسب و کارهای خرد فعالیت می کند.

مدیرصندوق کار آفرینی امید زنجان گفت: این صندوق حامی کسب و کارهای خرد و کوچک، توسعه زنجیره های تولید، توزیع و فروش محصولات، فعالیت و تولیدات شرکت های دانش بنیان، صندوق های خرد محلی زنان روستایی، توسعه تولید صنایع دستی، گردشگری و بوم گردی در استان است.

عبدالهی گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز برای 53 واحد تولیدی در سطح استان 55 میلیارد و 190 میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرده ایم.

وی یادآوری کرد: تسهیلات پرداخت شده، اشتغال 113 نفر را در حوزه اشتغال روستایی محقق کرده است.

مدیرصندوق کار آفرینی امید زنجان گفت: زحمات و تلاش های تولید کنندگان در بخش مواد بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا قابل قدردانی است.

عبداللهی با تاکید بر اینکه صندوق کار آفرینی امید در هر شرایطی در کنار تولید کنندگان برای حمایت از آنها است.

یکی از تولید کنندگان زنجانی در این مراسم گفت: تولید کننده بسته ها و کیف های بیمارستانی در استان هستیم و از طرفی نیز البسه یک بار مصرف بیمارستانی را تولید و توزیع می کنیم.

شهبازی گفت: با شیوع بیماری کرونا و کمبود ماسک در استان، اقدام به تولید ماسک و توزیع آن در مراکز بیمارستانی کردیم.

وی اضافه کرد: در بخش تولیدی زنان سرپرست خانوار و یا بانوان نان آور خانواده، مشغول به کار هستند.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1690

به "خبرنگاران صندوق کار آفرینی امید زنجان برای 53 واحد تولیدی تسهیلات پرداخت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صندوق کار آفرینی امید زنجان برای 53 واحد تولیدی تسهیلات پرداخت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید