خبرنگاران شکارچی غیر مجاز در پردیس دستگیر شد

به گزارش هدا بلاگ، تهران- خبرنگاران- رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پردیس گفت: فردی که یک راس کل سه ساله را در منطقه حفاظت شده حوزه جغرافیایی شهرستان پردیس شکار کرده بود، دستگیر شد.

خبرنگاران شکارچی غیر مجاز در پردیس دستگیر شد

عزیز میکائیلی شامگاه شنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: شکارچی متخلف در محدوده روستای باغکمش با همکاری کلانتری شهر بومهن دستگیر و به مقامات قضایی تحویل شد.

وی ادامه داد: براساس تفاهم نامه با نیروی انتظامی و در جریان گشت و پایش منطقه توسط مامورین کلانتری بومهن فردی شکارچی غیر مجاز با لاشه یک راس حیات وحش کشف و مراتب پس از اطلاع به یگان محیط زیست شهرستان صورتجلسه و جهت مشخص تکلیف و طی مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی شهرستان قرار گرفت .

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پردیس اظهارداشت: حدود 85 درصد شهرستان پردیس در داخل پهنه های حفاظت شده تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست قرار گرفته است و به استناد قوانین و مقررات ملاک عمل به ویژه قانون صید و شکار و قانون مجازات اسلامی ، شکار غیر مجاز حیات وحش علاوه بر پیگیری کیفری علیه متخلفان ، پیگرد حقوقی و جبران غرامت و خسارت سنگین را نیز به دنبال دارد .

میکائیلی گفت: سامانه 1540 و شماره تلفن 76272925 آماده دریافت اخبار و گزارشات شهروندان محترم در طول شبانه روز است و شهروندان می توانند موارد تخلف را اطلاع بدهند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود 300 هزار نفر در شرق پایتخت قراردارد.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1815

به "خبرنگاران شکارچی غیر مجاز در پردیس دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شکارچی غیر مجاز در پردیس دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید