خبرنگاران ساعت کار مراکز تعویض پلاک افزایش یافت

به گزارش هدا بلاگ، تهران - خبرنگاران - رییس شماره گذاری پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: ساعت بسته شدن درب تمام مراکز تعویض پلاک در سراسر کشور (خودرو و موتورسیکلت) از روز گذشته تا اطلاع ثانوی تا ساعت 16 افزایش یافته است.

خبرنگاران ساعت کار مراکز تعویض پلاک افزایش یافت

به گزارش سایت راهور نیروی انتظامی، سرهنگ علی محمدی اضافه نمود: این تصمیم با توجه به افزایش انتشار مجدد ویروس منحوس کووید 19 و حجم مراجعین به مراکز تعویض پلاک و به جهت جلوگیری از انتقال و شیوع ویروس کرونا اتخاذ شدهاست.

وی تاکید نمود: برای رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و همچنین تسهیل و تسریع در ارائه خدمات شماره گذاری به متقاضیان و جلوگیری از ازدحام و تراکم کاری، ساعت تعطیلی مراکز تعویض پلاک در سراسر کشور (خودرو و موتورسیکلت) به 16 افزایش یافت و در صورت وجود صف تا آخرین نفر خدمات ارائه خواهد شد.

رییس شماره گذاری پلیس راهور نیروی انتظامی ادامه داد: روسای پلیس راهور استان ها می توانند در استان هایی که از لحاظ انتشار ویروس کرونا در ضعیت سفید قرار داشته و یا از لحاظ حجم مراجعین در شرایط عادی باشند، ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی در ساعت اداری، بدون افزایش ساعت، از ساعت 7 تا 14 خدمات رسانی کنند.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1173

به "خبرنگاران ساعت کار مراکز تعویض پلاک افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ساعت کار مراکز تعویض پلاک افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید