خبرنگاران دست نشان به صورت توافقی از سپیدرود رشت جدا شد

به گزارش هدا بلاگ، رشت - خبرنگاران - نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت به طور توافقی از این تیم جدا شد.

خبرنگاران دست نشان به صورت توافقی از سپیدرود رشت جدا شد

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت عصر جمعه در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران گفت: مدیریت این باشگاه به صورت توافقی با نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت قطع همکاری کرد.

رادنی دیدار افزود: پس از انتها مسابقه سپیدرود رشت با قشقایی شیراز که منجر به شکست یک بر صفر سرخپوشان رشتی برابر حریف شیرازی خود شد ، طی مذاکراتی بین مدیریت باشگاه سپیدرود و نادر دست نشان سرمربی این تیم ، به این نتیجه رسیدند که به همکاری طرفین انتها داده شود.

وی ادامه داد: مدیریت باشگاه سپیدرود نیز ضمن آرزوی موفقیت برای سرمربی پیشن خود، بیان نمود که تا روز شنبه سرمربی جدید باشگاه سپیدرود رشت معرفی خواهد شد تا این تیم با کادر جدید رقابت های لیگ دسته اول را ادامه دهد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از آغاز مجدد رقابت های لیگ دسته اول کشور دو بار به میدان رفت که در رشت برابر تیم هوادار تهران و در شیراز برابر قشقایی قرار گرفت که در هر دو دیدار مغلوب حریفان خود شد تا با این دو شکست متوالی به انتهای جدول نزدیکتر شود.

نادر دست نشان آبان ماه سال گذشته به جای علی نظرمحمدی به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت انتخاب شد اما این مربی باسابقه نیز نتوانست در این تیم نتایج خوبی را کسب کند و تیم فوتبال سپیدرود با سرمربیگری این مربی نیز در بیشتر مسابقات برابر حریفانش متوقف شد.

تا انتها هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور 18 تیم، سپیدرود رشت با کسب 26 امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار گرفته است.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1032

به "خبرنگاران دست نشان به صورت توافقی از سپیدرود رشت جدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دست نشان به صورت توافقی از سپیدرود رشت جدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید