خبرنگاران دستگیری دوچرخه دزدان شیروانی و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی

به گزارش هدا بلاگ، بجنورد- خبرنگاران - جانشین فرمانده انتظامی شیروان خاطرنشان کرد: یک گروه پنج نفره سارق دوچرخه، که تا به امروز اقدام به 23 فقره سرقت در این شهرستان نموده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

خبرنگاران دستگیری دوچرخه دزدان شیروانی و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی

سرهنگ محمد روهنا روز چهارشنبه با اشاره به افزایش سرقت دوچرخه در این شهرستان گفت: ماموران آگاهی در فرایند پی جویی پفراینده دوچرخه دزدی ها، یک گروه را شناسایی کردند که اقدام به سرقت دوچرخه از حیاط منازل می کردند.

وی اضافه کرد: ماموران با شناسایی محل اختفای این گروه آنان را دستگیر کردند و همچنین پنج نفر خریدار اموال مسروقه را نیز که با آنان مرتبط بودند شناسایی و تحویل مراجع قضایی دادند.

راندن تریلی با گواهینامه پایه 2

فرمانده انتظامی گرمه گفت: فردی که با گواهینامه پایه 2 اقدام به رانندگی با یک دستگاه کشنده ولوو در جاده نموده بود در این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ علیرضا پوربه، چهارشنبه خاطرنشان کرد: این فرد متخلف هنگامی که ماموران پلیس راه اقدام به کنترل مدارک هویتی وی نموده بودند یک تیغه گواهینامه جعلی پایه یک به آنان ارائه نموده بود، که با تشخیص جعلی بودن آن، ماموران با یاری گشت انتظامی گرمه وی را دستگیر و خودرو وی را نیز به توقفگاه منتقل کردند.

وی اضافه کرد: متهم در اظهارات خود بیان داشته که در فضای مجازی با فردی که اقدام به جعل گواهینامه می نموده آشنا و از آن طریق این گواهینامه جعلی را دریافت نموده است که تحقیقات پلیسی برای دستگیری عامل اصلی جعل مدارک هویتی نیز شروع شده است.

خسارت 100 میلیون تومانی آتش به کارگاه کابینت سازی

فرمانده انتظامی شیروان از وقوع آتش سوزی در یک کارگاه کابینت سازی این شهرستان و وارد آمدن حدود یک میلیارد ریال خسارت به این کارگاه اطلاع داد.

سرهنگ مسعود وحیدی، گفت: این حادثه امروز در حاشیه جاده خانلق شیروان روی داد که بر اثر آن یک دستگاه دوربین مداربسته، یک دستگاه وکیوم مکنده، مقداری لوله پلاستیکی و تعدادی ورق ام دی اف در آتش سوخت.

کشف 60حلقه لاستیک قاچاق

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف 60حلقه لاستیک قاچاق خودروهای سبک به ارزش 3 میلیارد ریال در شهرستان اسفراین اطلاع داد.

سردار علیرظا مظاهری، چهارشنبه اضافه کرد: این کالای قاچاق، در پی گزارش شهفرایندان مبنی بر فعالیت متخلفانه فردی در زمینه احتکار و قاچاق لاستیک صورت گرفت که ماموران اقدام به شناسایی محل اختفای 60 حلقه لاستیک که بدون مجوز انبار شده بود، نموده و در این خصوص 2 متهم را دستگیر برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی دادند.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1224

به "خبرنگاران دستگیری دوچرخه دزدان شیروانی و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دستگیری دوچرخه دزدان شیروانی و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید