حناچی: واگذاری استادیوم به پرسپولیس و استقلال ، فقط کار تنظیم سند باقی مانده است

به گزارش هدا بلاگ، شهردار تهران گفت: واگذاری دو استادیوم به پرسپولیس و استقلال صورت گرفته و کار تنظیم سند آن باقی مانده است.

حناچی: واگذاری استادیوم به پرسپولیس و استقلال ، فقط کار تنظیم سند باقی مانده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، پیروز حناچی در حاشیه افتتاح تالار مشاهیر ورزش ایران گفت: امروز (سه شنبه) در کمیته ملی المپیک از شش نام آور ایران تقدیر شد و قرار است این کار ادامه پیدا کند.

وی همچنین بااشاره به بازگشایی موزه در روز جهانی المپیک اظهار کرد: باید همه یاری کنیم تا صفحات شناسنامه این شهر را کامل کنیم. بخش ورزش و نامداران این کشور هم بخشی از این تاریخچه و عقبه هستند که باید یاری کنیم تا شکل پیدا کند. امروز از موزه ملی المپیک هم صحبت شد که در طراحی و اجرای آن یاری می کنم تا شکل پیدا کند و برای مردم شهر تهران باقی بماند.

وی در پاسخ به اینکه آیا شهرداری با وزارت ورزش و جوانان برای اتمام بعضی پروژه های نیمه تمام استادیوم آزادی همکاری می نماید؟ گفت: من چنین چیزی یادم نمی آید اما به هر صورت ما مستقیم و غیر مستقیم یاری می کنیم تا فضاهای عمومی مورد استفاده عموم به بهره برداری برسد همین جا هم یکی از این فضاهاست.

شهردار تهران در خصوص شرایط دو استادیومی که قرار است از طرف شهرداری به باشگاه های استقلال و پرسپولیس واگذار گردد، گفت: این استادیوم ها داده شده و قرار است سندش را بزنند.

حناچی درباره تصمیم شهرداری برای توسعه و یاری به تیم ملی المپیک گفت: کار خوبی که کمیته ملی المپیک در خصوص موزه انجام داد یکی از اهدافی است که در شهر تهران هم دنبال می کنیم. تهران جاذبه های زیادی دارد و یکی از این جاذبه ها مشاهیری است که در موزه های مختلف حضور دارند امروز ما حوزه ورزش را داشتیم. مطمئنا شکل گیری موزه های تخصصی در خصوص موضوعات مختلف جز موضوعاتی است که روی آن کار می کنیم و کمیته ملی المپیک را برای رقم زدن این اتفاق خوب یاری می کنیم.

حناچی در خصوص اجاره زیاد مجموعه های ورزشی زیر نظر شهرداری اعلام کرد: بخشی که در اختیار عموم مردم است با تعرفه های شورای شهر مورد استفاده قرار می گیرد و تقریبا همه مجموعه هایی که زیرمجموعه سازمان ورزش است با همین تعرفه ها کار می نمایند.

شهردار در واکنش به اینکه طبق اساسنامه جدید فدراسیون ها شهردار هم می تواند رای بدهد، به این جمله اکتفا کرد که این مورد چه بگویم.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1084

به "حناچی: واگذاری استادیوم به پرسپولیس و استقلال ، فقط کار تنظیم سند باقی مانده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حناچی: واگذاری استادیوم به پرسپولیس و استقلال ، فقط کار تنظیم سند باقی مانده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید