تیراندازی در جورجیا ، دختربچه سیاه پوست جان باخت

به گزارش هدا بلاگ، یک دختربچه سیاه پوست که در جهت خرید کریسمس از ناحیه پشت سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود بعد از مدتی در بیمارستان جان باخت.

تیراندازی در جورجیا ، دختربچه سیاه پوست جان باخت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، تیراندازی در یکی از شهر های ایالت جورجیای آمریکا به جان باختن یک دختربچه هفت ساله منجر شد.

به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه فاکس نیوز، یک دختربچه سیاه پوست که چند روز پیش در شهر آتلانتای آمریکا از ناحیه پشت سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، شنبه شب (به وقت محلی) در بیمارستان جان باخت.

بر اساس گزارش های محلی، این دختر بچه که کندی مکسی نام داشت به همراه خانواده اش در راه یک مرکز خرید برای خرید کریسمس بودند که صدای تیراندازی شنیدند.

خاله این دختربچه که پشت فرمان نشسته بود گفت، بعد از شنیدن صدای تیراندازی به راستا خود ادامه داد، اما اندکی بعد متوجه شد خواهرزاده اش از ناحیه پشت سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

شهردار آتلانتا ضمن اعلام اینکه پلیس به سرنح های مهمی در این رابطه رسیده است گفت: قتل بی رحمانه کندی دل هایمان را شکست.

در گزارش مربوط به این حادثه آمده خانواده مکسی هدف اصلی این تیراندازی نبودند بلکه شلیک گلوله حین درگیری در پارکینگی حوالی تیر خوردن کندی رخ داده است.

ظرف چند روز گذشته موارد متعددی از تیراندازی های مرگبار در ایالات مختلف آمریکا گزارش شده است.

گزارش رسانه های آمریکایی حاکی است که در پی تیر اندازی های آخر هفته (جمعه، شنبه و یکشنبه) در شهر شیکاگوی آمریکا، 7 نفر کشته شدند که سه نفر از آنان در روز کریسمس (25 دسامبر) به قتل رسیدند.

همچنین در پی تیراندازی بامداد یکشنبه در شهر لین ایالت ماساچوست آمریکا دستکم یک نفر کشته و پنج نفر دیگر مجروح شدند.

علاوه بر تیراندازی بامداد یکشنبه در لین، شنبه شب در پی تیراندازی در یک سالن بازی بولینگ در شهر راکفورد ایالت ایلینوی آمریکا، سه تن کشته و دست کم سه نفر دیگر زخمی شدند.

از سوی دیگر تیراندازی در شهر میامی ایالت فلوریدا سه مجروح برجای گذاشت که بلافاصه به بیمارستان انتقال یافتند. در یک حادثه تیراندازی دیگر در این شهر که روز جمعه رخ داد یک پیرزن 70 ساله جان خود را از دست داد و چهار نفر نیز مجروح شدند. این حادثه در شهر لیکلند در ایالت فلوریدا در یک منزل مسکونی رخ داد.

همچنین به دنبال حادثه تیر اندازی شب شنبه در شهر مودستو واقع در ایالت کالیفرنیای آمریکا، یک زن کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2228

به "تیراندازی در جورجیا ، دختربچه سیاه پوست جان باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی در جورجیا ، دختربچه سیاه پوست جان باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید