توصیه ریوالدو به هموطنش: به منچستر سیتی برو

به گزارش هدا بلاگ، ریوالدو اسطوره برزیلی از جدا شدن هموطنش داگلاس کاستا از یوونتوس حمایت نموده و می گوید او برای منچسترسیتی گزینه جذابی خواهد بود.

توصیه ریوالدو به هموطنش: به منچستر سیتی برو

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ریوالدو اسطوره فوتبال برزیل هموطنش داگلاس کاستا ستاره این روزهای یوونتوس را به جدا شدن از این توصیه کرد و گفت پیوستن به منچسترسیتی برای کاستا می تواند گزینه ای جذاب باشد.

داگلاس کاستا وینگر برزیلی یوونتوس سه سال اخیر را با پیراهن این تیم بازی نموده. او در سال 2017 ابتدا به صورت قرضی از بایرن مونیخ به یوونتوس رفته و سپس در این تیم دائمی شد. کاستا تا اینجا 100 بازی برای بیانکونری انجام داده 10 گل به ثمر رسانده و 21 پاس گل داده. اما او در فصل جاری کمتر به بازی گرفته شده و تنها در هفت بازی یوونتوس بازیکن فیکس بوده. ریوالدو در صحبتهای خود درباره داگلاس کاستا چنین گفت:

سیتی، گزینه ایده آل برای داگلاس کاستا: با توجه به شرایط فعلی بازار جابجایی، به نظر من انتقال داگلاس کاستا از یوونتوس به منچسترسیتی احتمال جذابی است. کاستا برای یووه خیلی بازی ننموده و در سیتی فرصت بیشتری برای درخشش خواهد داشت. چرا که به نظر می رسد سیتی برای جذب او کوشش می نماید. دوران فوتبالی هر فوتبالیستی کوتاه است و برای همین مهم است که او برای خودش باشگاه جدیدی پیدا کند که بتواند منظم تر بازی کند. کاستا بازیکن بزرگی است و من واقعا تحسینش می کنم.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1191

به "توصیه ریوالدو به هموطنش: به منچستر سیتی برو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه ریوالدو به هموطنش: به منچستر سیتی برو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید