تهدید ترامپ به تغییر محل گردهمایی عظیم جمهوریخواهان

به گزارش هدا بلاگ، رئیس جمهور آمریکا در بحبوحه شیوع ویروس کرونا در این کشور تهدید نموده محل گردهمایی عظیم جمهوری خواستار را تغییر خواهد داد.

تهدید ترامپ به تغییر محل گردهمایی عظیم جمهوریخواهان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که کشورش از لحاظ میزان شیوع کرونا در صدر کشورهای جهان قرار گرفته در بحبوحه این بحران تهدید کرد محل گردهمایی عظیم جمهوری خواستار را تغییر خواهد داد.

گردهمایی عظیم حزبی جمهوری خواستار قرار است اواخر ماه اوت میلادی در شهر شارلوت در ایالت کارولینای شمالی برگزار گردد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به شدت از فرماندار دموکرات ایالت کارولینای شمالی انتقاد و تهدید نموده است اگر محل مذکور با ظرفیت کامل آماده نگردد، او حاضر نخواهد شد در این گردهمایی عظیم جمهوریخواستار حاضر گردد و محل برگزاری این تجمع حزبی را تغییر خواهد داد.

کنگره ملی جمهوریخواستار نیز از این سخنان ترامپ حمایت نموده و اعلام نموده است باید این مکان به گونه ای آماده گردد که ظرفیت کامل گنجاندن حاضران را داشته باشد و فرماندار کارولینای شمالی باید تضمین بدهد که چنین اتفاقی در شارلوت رقم خواهد خورد. این تشکیلات حزبی جمهوریخواستار تصریح نموده است فرماندار کارولینای شمالی باید هرچه زودتر در این خصوص پاسخ بدهد تا اگر لازم شد، گزینه های دیگر آنالیز گردد.

این در حالی است که فرماندار کارولینای شمالی به علت شیوع بیماری کووید-19 همانند دیگر ایالت های آمریکا، دغدغه های جدی درباره این گردهمایی عظیم دارد. در این ایالت، تا به امروز 784 نفر به علت ابتلا به بیماری کووید-19 جانشان را از دست داده اند. تا به امروز 23 هزار و 365 مورد قطعی ابتلا به این بیماری نیز در ایالت کارولینای شمالی ثبت شده است.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 740

به "تهدید ترامپ به تغییر محل گردهمایی عظیم جمهوریخواهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهدید ترامپ به تغییر محل گردهمایی عظیم جمهوریخواهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید