تصویر پنل جلویی آیفون 13 با ناچ کوچکتر منتشر شد

به گزارش هدا بلاگ، گزار ش های منتشر شده نشان می دهند که گویا آیفون های 13 ناچ کوچکتری خواهند داشت. همچنین به تازگی عکس هایی از پنل جلویی آیفون 13 منتشر شده است که طراحی ظاهری احتمالی این گوشی را نشان می دهد.

تصویر پنل جلویی آیفون 13 با ناچ کوچکتر منتشر شد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

شرکت یونانی ارائه دهنده ی خدمات تعمیراتی iRepair، به تازگی تصاویری از پنل شیشه ای جلویی آیفون های 13 با سایت MacRumors به اشتراگ گذاشته است. در این تصاویر جدید، همانند سری آیفون های 12، شاهد نمایش پنل جلویی سه آیفون 5.4 اینچ، 6.1 اینچ و 6.7 اینچ هستیم.

همان گونه که در این تصاویر جدید تعیین است، پنل شیشه ای جلویی آیفون 13 دارای ناچ کوچکتری است. در این تصویر جدید می بینیم که اپل با منتقل کردن اسپیکر انجام مکالمات به حاشیه بالایی نمایشگر، توانسته است که ناچ آیفون را کوچکتر کند.

نگاهی به سال قبل نشان می دهد که در آن زمان هم اطلاعات منتشر شده ادعا می کردند که اپل در آیفون های 12 از ناچ با اندازه کوچکتری استفاده خواهد کرد. با وجود مطرح شدن این ادعاها، بعد از رونمایی از آیفون های 12 توسط اپل دیدیم که اندازه ناچ در این آیفون جدید هیچ تغییری نکرده است.

تحلیلگر محصولات اپل مینگ چی کو و دیگر افشاکنندگان اطلاعات در گذشته مدعی شده بودند که اپل قصد دارد در آیفون 13 با ترکیب اجزای تشکیل دهنده قابلیت تشخیص چهره Face ID با یکدیگر، اندازه ناچ آیفون را کاهش دهد. با وجود مطرح شدن این ادعا ها، هیچ کدام از این افراد اعلام نکردند که اپل برای رسیدن به ناچی کوچکتر می خواهد تا محل قرارگیری اسپیکر مکالمات را تغییر دهد.

اپل از زمان رونمایی از آیفون X در سال 2017، از ناچ در آیفون هایش استفاده می کند و این شرکت از آن زمان تا به امروز هیچ تغییری را در ناچ آیفون ها ایجاد نکرده است. به نظر می رسد که اپل امسال بعد از کوچک کردن اندازه ناچ، قصد دارد تا در سال 2022 یک تغییر ظاهری گسترده در آیفون ها ایجاد و از نمایشگر دارای حفره در آیفون ها استفاده کند، نمایشگری مشابه نمایشگر های استفاده شده در گوشی گلکسی S21 و دیگر گوشی های جدید.

گزارش های منتشر شده نشان می دهند که به احتمال زیاد اپل در سال 2023 قصد دارد تا با استفاده از سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر، آیفون ها را در آن سال به گونه ای عرضه کند که دارای نمایشگری تمام صفحه و بدون وجود ناچ یا حفره باشند.

  • آیفون 13 ممکن است پورت جدیدی به جای لایتنینگ داشته باشد

به جز ناچ، پیش بینی می شود که سری آیفون های 13 طراحی ظاهری مشابهی را با آیفون های 12 کنونی داشته باشند. از جمله دیگر قابلیت های پیش بینی شده برای آیفون های 13 می توان به نمایشگر با نرخ نوسازی 120 هرتز در مدل های پرو، باتری بزرگتر، پردازنده سریع تر A15 و دوربین های بهتر اشاره کرد.

در نهایت باید بگوییم که اپل قصد دارد از آیفون های 13 در ماه سپتامبر (شهریور) رونمایی کند. با توجه به این موضوع، می توانیم بگوییم که این شرکت دوباره به برنامه معمول خود برای رونمایی از آیفون های جدید باز خواهد گشت.

  • اپل ممکن است یک ویژگی بسیار محبوب را به کل خانواده آیفون 13 اضافه کند

منبع: MacRumors

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2626

به "تصویر پنل جلویی آیفون 13 با ناچ کوچکتر منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر پنل جلویی آیفون 13 با ناچ کوچکتر منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید