ترامپ: مردم ایوانکا را می خواهند نه کاملا هریس!

به گزارش هدا بلاگ، دونالد ترامپ در اولین سخنرانی عمومی خود از بعد از سرانجام کنوانسیون ملی حزب جمهوریخواه بار دیگر گفت: اگر جو بایدن به ریاست جمهوری انتخاب گردد چین صاحب کشور ما می گردد.

ترامپ: مردم ایوانکا را می خواهند نه کاملا هریس!

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در ادامه صحبت هایش علیه رقیب انتخاباتی دموکراتش، جو بایدن، خطاب به شرکت نمایندگان در تجمع انتخاباتی اش در فرودگاه منطقه ای منچستر-بوستون مطرح نمود، نمی خواهد انتخابات را به فرد آی.کیو پایینی نظیر جوی خوابالو ببازد.

او در ادامه این سخنرانی گفت: دستور کار جو بایدن در چین ساخته شده است اما دستور کار من در آمریکا ساخته شده است. ما نهایتا آمریکا را اول قرار می دهیم.

ترامپ همچنین ادعا کرد 300 مایل دیوار مرزی در مرز جنوبی آمریکا ساخته شده و هر هفته 10 مایل دیگر به آن اضافه می گردد.

او خطاب به جمعیت حامیانش که او را تشویق می کردند، گفت: به هر ترتیب شما می دانید مکزیک دارد پول این دیوار را می دهد، گفتم برای اینکه شاید نمی دانستید.

ترامپ در ادامه اظهاراتش بایدن را فردی مخالف با نفت، گاز و خدا خواند.

او به انتقاد از سناتور کامالا هریس، نامزد معاونت بایدن نیز پرداخته و مطرح نمود، اگر کسی به دنبال نفوذ و از بین بردن آمریکا از داخل است ضروری است چشم به بایدن-هریس داشته باشد. به این زن نگاه کنید. آیا او زیبا نیست. واقعا چقدر زیباست.

ترامپ به عملکرد هریس در زمان انتخابات مقدماتی حزب دموکرات پرداخته و مدعی شد او در زمان این رقابت وحشتناک بود.

رئیس جمهوری آمریکا گفت: من می خواهم شاهد اولین رئیس جمهوری زن آمریکا باشم اما نمی خواهم زنی که مثل او عمل می نماید به صندلی ریاست جمهوری برسد. او بی کفایت است.

رئیس جمهوری آمریکا اظهار کرد: همه فریاد می زنند ما ایوانکا را می خواهیم و من آنها را سرزنش نمی کنم.

ترامپ همچنین در مورد مقام هایی که قرار بوده از سناتور رند پل، بعد از روبرو شدن این سناتور جمهوریخواه و همسرش با تظاهرنمایندگان به هنگام ترک مراسم کنوانسیون حزب جمهوریخواه دفاع نمایند، اظهار نظر کرد.

او گفت: شهردار باید از این نمایش بی کفایتی شرمنده باشد. این اتفاقی است که زمانی که شما شهرهایی تحت مدیریت دموکرات ها داشته باشید، می افتد.

ترامپ مطرح نمود: پلیس مرتکب سوءاستفاده ای عظیم شد. رند پل شب قبل به دردسر عظیمی افتاد. او فرد خوبی است.

311311

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1459

به "ترامپ: مردم ایوانکا را می خواهند نه کاملا هریس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: مردم ایوانکا را می خواهند نه کاملا هریس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید